Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ذوب‌آهن در ۷ بازی قبلی خود مقابل صنعت نفت آبادان، شکست نخورده است. ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن روز جمعه در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ‌ برتر، میزبان صنعت نفت آبادان است.

ذوب‌آهن در روزهای گذشته، حال و روز چندان خوشی نداشته و نتایج ضعیفی به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزپوشان اصفهانی در 2 بازی آخر خود در لیگ برتر شکست خورده و در جام حذفی نیز با شکست مقابل پدیده حذف شدند تا دیدار آنها مقابل صنعت نفت آبادان از حساسیت دو چندانی برخوردار شود.

ذوب‌آهن در حالی به مصاف صنعت نفت می‌رود که در 7 دیدار قبلی مقابل این تیم شکست نخورده و آخرین پیروزی زردپوشان آبادان مربوط به بازی رفت لیگ یازدهم است.

این 2 تیم تا کنون 14 بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که ذوب‌آهن با کسب 5 برد، عملکرد بهتری داشته است. سهم صنعت نفت آبادان 4 برد بوده و 5 دیدار آنها با نتیجه مساوی پایان یافته است.

آمار و ارقام رویارویی‌های 2 تیم ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان به شرح زیر است:

لیگ برتر فصل 82_81

دور رفت

صنعت نفت یک - ذوب‌آهن صفر

دور برگشت

ذوب‌آهن 2 - صنعت نفت 3

لیگ برتر فصل 87_86

دور رفت

ذوب‌آهن 2 - صنعت نفت یک

دور برگشت

صنعت نفت یک - ذوب‌آهن یک

لیگ برتر فصل 90_89

دور رفت

صنعت نفت 2 - ذوب‌آهن یک

دور برگشت

ذوب‌آهن 6 - صنعت نفت صفر

لیگ برتر فصل91_90

دور رفت

ذوب‌آهن یک - صنعت نفت 3

دور برگشت

صنعت نفت یک - ذوب‌آهن یک

لیگ برتر فصل 92_91

دور رفت

صنعت نفت یک - ذوب‌آهن 2

دور برگشت

ذوب‌آهن صفر - صنعت نفت صفر

لیگ برتر فصل 95_96

دور رفت

صنعت نفت صفر - ذوب‌آهن 3

دور برگشت

ذوب‌آهن یک - صنعت نفت یک

لیگ برتر فصل 97_96

صنعت نفت 2 - ذوب‌آهن 2

ذوب‌آهن 2 - صنعت نفت یک

جام حذفی:

2 تیم در جام حذفی فقط یک بار با هم رو به رو شده‌اند که بازی به نفع ذوب‌آهن خاتمه یافته است.

فصل 89_88

مرحله یک شانزدهم نهایی

ذوب‌آهن 2 - صنعت نفت صفر

مربیان مشترک:

بیژن ذوالفقارنسب، فیروز کریمی و مجتبی تقوی 3 مربی نام‌آشنایی هستند که تا‌کنون سابقه سرمربیگری در هر 2 تیم را داشته‌اند.

بازیکنان مشترک:

قاسم حدادی‌فر، مسعود ابراهیم زاده، نیک نفس و مجتبی مقتدایی، 4 بازیکنی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن هر 2 تیم را در کارنامه خود دارند.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق باور شکست‌ناپذیری صهیونیست را درهم شکست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد صبح چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش در استان اصفهان با بیان اینکه امام راحل ارتش را ارتش اسلامی نامید، اظهار کرد: ضربه‌ای که ایران به رژیم صهیونیستی زد کمتر از طوفان الاقصی نبود و این باور اسرائیل که کسی با آنها توانایی جنگ ندارد در هم شکسته شد.

وی ادامه داد: اسرائیل گمان می‌کرد که نفوذ در گنبد آهنین و پدافند هوایی وجود ندارد و با ابزار تبلیغات رسانه‌ای برای ترساندن مسلمانان این کار را می‌کردند.

امام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: کاری که ایران انجام داد به قدری بزرگ بود که تحولی در دنیا به وجود آورد و همه فهمیدند که قدرت مسلمانان مؤمن با ارتش و سپاه متدین در کنار خود افزایش می‌یابد و از مظلوم دفاع می‌کند و توانایی آن را دارد.

وی با بیان اینکه ما خواستیم جنایت اسرائیل را تلافی کنیم، تصمیم گرفتیم و از هیچ‌کس هم اجازه نگرفتیم، تأکید کرد: در اسلام جنگ وجود ندارد، ما دفع فساد داریم، اگر کسی از حد خودش تجاوز کرد باید دفاع کنیم؛ صدام وقتی دست از حماقت خود برنداشت ما رفتیم و با آن‌ها مبارزه کردیم.

طباطبائی‌نژاد با بیان اینکه هر طفلی که رژیم صهیونیستی می‌کشد بمبی علیه خودش است، خاطرنشان کرد: امروز مردم دنیا رژیمی که بیش از ۱۴ هزار کودک می‌کشد را دیگر انسان نمی‌دانند؛ جز دفاع در اسلام بقیه جنگ‌ها در دنیا برای اقتصاد و کشورگشایی است.

وی با بیان اینکه اسلام هیچ‌گاه شروع‌کننده جنگ نبوده است و همه نبردهای پیامبر اکرم (ص) دفاع بوده است، رژیم صهیونیستی تابع فرعون هستند و نه حضرت موسی (ع)، تأکید کرد: تمام جنگ‌های ما یا دفاع از خودمان و یا دفاع از مظلومان است کمااینکه در سوریه از مظلومان دفاع کردیم.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ارتش شهدای زیادی را تقدیم کرد اما در مقابل همه دنیای کفر یک وجب از خاک ما به دست دشمن نیفتاد، عنوان کرد: ما در دفاع مقدس گاهی تجهیزات جزئی جنگ مانند گلوله آرپیچی را نداشتیم و دشمن و به‌ویژه آمریکا تمام تلاش خود را گذاشته بود که ما از دیگران اسلحه نخریم.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین نعمت‌های انقلاب آزادی و به معنای زندگی است، تصریح کرد: انسان زنده کسی است که پیروز بوده و مقهور دیگران نباشد و دیگران اگر بخواهند جرئت اینکه بدون اجازه آمریکا یک‌دانه گلوله به کشوری بدهند ندارند، اما ما خودمان سلاح تولید می‌کنیم و خودمان برای خودمان تصمیم می‌گیریم.

کد خبر 6080600

دیگر خبرها

  • ادامه روند شکست ناپذیری؛ گل یرمی فریمپونگ به وست هم در دقیقه 89 (وست هم 1-1 بایرلورکوزن)
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • عملیات وعده صادق باور شکست‌ناپذیری صهیونیست را درهم شکست
  • رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت
  • باورنکردنی: تیم‌هایی که یک فصل نباختند و قهرمان نشدند!
  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد
  • ایران طلسم شکست‌ناپذیری استراتژیک اسرائیل را شکست