Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:10:50 GMT

۱۴ طرح توسعه صنعتی در استان سمنان انجام شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۱۹۰۴

۱۴ طرح توسعه صنعتی در استان سمنان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی در نشستی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در سمنان، با بیان اینکه سرمایه گذاری ۱۴۸ میلیارد تومانی برای توسعه واحد های صنعتی در استان سمنان محقق شده است، تاکید کرد: اجرای ۱۴ طرح توسعه صنعتی در واحدهای تولیدی استان ماحصل این سرمایه گذاری است.

وی افزود: بهبود محیط کسب و کار و اشتغال در استان سمنان در کنار رفع موانع تولید هدف از تحقق سرمایه گذاری ها در حوزه توسعه صنعتی استان محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان با بیان اینکه سرمایه گذاری های جدید ۲۱۱ فرصت شغلی را در حوزه صنعت استان ایجاد کرده اند، بیان داشت: در پنح ماهه نخست سالجاری چندین واحد صنعتی در سطح استان با سرمایه گذاری ۱۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۵۷۰ نفر پروانه بهره برداری دریافت کرده اند که فعالیت شان گامی به سوی اشتغال خواهد بود.

اسودی بیان کرد: در این مدت همچنین ۵۷۷ مجوز صنعتی نیز در استان سمنان صادر شده که سهم صدور پروانه بهره برداری ۶۰ مورد و سهم جواز تاسیس ۴۹۷ مورد بوده است.

کد خبر 4412129

منبع: مهر

کلیدواژه: جذب سرمایه گذاری سمنان واحدهای صنعتی ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس عاشورا مشهد مراسم عزاداری گرگان شهرکرد رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم غلامی عصر امروز در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان، افزود: تحقق شعار سال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و اجرای سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری نیازمند عزم جدی مسئولان و برنامه ریزی کارشناسی شده است.

وی افزود: ریاست محترم جمهور آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی در دولت سیزدهم جهت تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" بر سه اصل تسریع و تسهیل در صدور پروانه اشتغال و تکریم متقاضیان تاکید کرده است.

غلامی ادامه داد: در سال گذشته تعداد ۱۹۴۲ نفر تعهد اشتغال داشتیم که از این تعداد ۲۳۷۹ نفر اشتغال در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی ثبت شده است که رتبه سوم استان را کسب کردیم.

وی تصریح کرد: تعهد اشتغال در سال جدید ۱۵۹۹ نفر برای این شهرستان پیش بینی شده است که ۹ درصد اشتغال کشور است.

غلامی گفت: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در جهت جذب تسهیلات تکلیفی و اشتغال آفرینی تلاش مضاعف داشته باشند.

کد خبر 6087070

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است