Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گجساران در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: با اتخاذ تصمیمات مهم در هفته آینده شاهد خبرهای خوشی برای این قشر خواهیم بود.
وی اضافه کرد: این صنف با یک سری مشکلات زیرساختی مواجه بود که در دوره ای مورد غفلت قرار گرفت.
تاجگردون تصریح کرد: از آنجا که مسائل مبتلابه کامیون داران بر همه بخش های اقتصادی کشور تاثیرگذار است هم در جلسات سران قوا موضوع به صورت حاشیه ای مطرح شد و هم دولت به آن پرداخت و هم مجلس در قالب کمیسیون های تخصصی به آن ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: هم دولت، هم بانک مرکزی و هم وزارتخانه های مربوط علاوه بر اشراف کامل در صدد رفع کامل مشکلات کامیون داران هستند و نمایندگان مردم در مجلس کماکان مسائل آنان را پیگیری می کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تاجگردون کامیون داران رفع مشکلات خبرهای خوش مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس