Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همزمان با هفته دفاع مقدس و روز سرباز مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان درجمع نیرو‌های پایور و وظیفه در محل نمازخانه فریمان به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام علی اصغر سلیمانی در ابتدای سخنرانی با تسلیت ماه محرم و شهادت جمعی از پاسداران و سربازان در حادثه تروریستی اهواز، هفته دفاع مقدس را تداعی کننده جانفشانی شهدا و ایثارگران ورزمندگان دانست و بیان داشت: هفته دفاع مقدس درحقیقت نشان دهنده عزم ملی برای دفاع از تمامیت ارضی و عقیدتی ما بود و ما با تأسی به امام حسین (ع) و قیام عاشورای توانستیم در مقابل دشمنان قسم خورده نظام بایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول دفتر نمایندگی سپاه فریمان در ادامه به روز سرباز اشاره کرد و سربازان را جزء مؤلفه‌های قدرت کشور خواند و اظهار داشت: به تعبیر امامین انقلاب، در نظام جمهوری اسلامی، خدمت سربازی مقدس شمرده شده و عبادت محسوب می‌شود.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین گفت: هرکشوری نیاز به امنیت دارد و برای حفظ تمامیت ارضی خود به داشتن ارتشی مقتدر و نیرو‌های مسلح توانمند نیاز دارد و کشور ماهم امروز با وجود داشتن نیرو‌های مسلح انقلابی و سربازان فداکار تمامیت ارضی خود را حفظ نموده و نیرو‌های مسلح با ایجاد امنیت به اقتدار نظام کمک شایانی می‌کنند.   وی در ادامه به نقش سربازان طراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سرباز طراز انقلاب سربازی است که در اعتلای اسلام و انقلاب از اعطای جان خود دریغ نکرده و در راه اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب جانفشانی می‌کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه وحشتناک از منفجر شدن مین در دست سربازان روس + ویدئو | ببینید سرباز چقدر پرتاب شد!

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، صحنه این حادثه وحشتناک را در ادامه در این ویدئو ببینید.

کد خبر 847225 برچسب‌ها خبر مهم روسیه - اوکراین روسیه

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • لحظه وحشتناک از منفجر شدن مین در دست سربازان روس + ویدئو | ببینید سرباز چقدر پرتاب شد!
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است