Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی مشخص شد.

 به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا جلوه ءظهار داشت: مدارک ارسالی ۲۸ نفر از داوطلبان ریاست هیئت فوتبال خراسان‌رضوی از سوی فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت و پیش از این نیز کمیته ۳ نفره این مدارک را بررسی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فدراسیون فوتبال پس از بررسی، از میان ۲۸ نفر کاندیدا، ۴ نفر را مورد تائید قرار داده که شامل سیدمحمدرضا رضوی‌راد، مرتضی صادقی، محمدمهدی برادران و حسن کامرانی‌فر است.

مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این ۴ نفر افرادی هستند که از سوی فدراسیون فوتبال و براساس اساسنامه هیئت‌های فوتبال استان‌های فدراسیون احراز صلاحیت و تائید شده و اسامی آن‌ها به دبیر هیئت فوتبال استان ابلاغ شده تا امور اداری و استعلامات مربوطه انجام و به اداره‌کل ورزش و جوانان استان معرفی شوند.

وی گفت: ۲۴ داوطلب دیگر که شرایط آنها احراز نشده است تا ساعت ۲۰ روز سوم مهرماه ۹۷ می‌توانند اعتراض خود را به صورت مکتوب و با ارائه مستندات به دبیر هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی ارائه کنند.

جلوه تصریح کرد: ۴ فرد مورد تائید نیز از سوی دبیر هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی برای استعلامات مربوطه به اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی معرفی می‌شوند. ضمناً پس از اعلام وصول استعلامات، تاریخ مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال خراسان‌رضوی از سوی فدراسیون فوتبال مشخص می‌شود.

منبع:تسنیم

پایان پیام/  

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد مقدس هیئت فوتبال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون برای واگذاری استقلال وپرسپولیس
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست