Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث برنا، سرهنگ «علی پاکدل»، فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد اظهار کرد: صبح امروز در تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر گاز گرفتگی در چادر مسافرتی، نیروهای انتظامی و امدادی به محل حادثه در حاشیه شهر بجنورد اعزام شدند و مشخص شد 2 نفر در داخل چادر مسافرت بیهوش افتاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این ۲ نفر که پدر و پسر بودند دیشب در چادر برای گرم کردن خود اقدام به بردن ذغال آتش به داخل چادر کرده بودند که بر اثر گاز گرفتگی و استنشاق گاز منوکسیدکربن دچار خفگی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکدل ادامه داد: جوان 18 ساله پیش از رسیدن مأموران فوت شده بود و پدرش بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد که خوشبختانه به هوش آمد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این پدر و پسر در سر زمین کشاورزی به‌علت سردی هوا و گرم کردن خودشان در داخل چادر مسافرتی ذغال آتش برده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از شهروندان خواست که باتوجه به پیش رو بودن شب‌های سرد اگر قصد گرم کردن چادرتان را داشتید به‌هیچ عنوان از ذغال روشن یا پیک نیک در داخل چادر استفاده نکنید، این‌ کار بسیار خطرناک است و احتمال آتش گرفتن چادر و یا خفگی کسانی که در چادر خواب هستند وجود دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرگ حادثه ذغال آتش چادر مسافرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بعد از حضور ابوالفضل زمانی در ترکیب پیکان مقابل مس رفسنجان برخی تصور کردند که او جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر بیست و سوم است، اما یک بازیکن جوان‌تر قبل از او در مسابقات امسال به میدان رفته بود.

دوشنبه شب محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر هم به این مسئله اشاره کرد و زمانی بازیکن پیکان را به عنوان جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر معرفی کرد، اما این عنوان متعلق به علی حسنی مدافع 17 ساله فولاد خوزستان است.

حسنی که متولد 22 مرداد 1385 است، هنوز تولد 18 سالگی خود را جشن نگرفته است؛ این مدافع وسط که یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی نوجوانان همراه با تیم ایران بود، در چند مسابقه این فصل برای فولاد به میدان رفته و مقابل استقلال خوزستان هم اولین حضور فیکس خود را تجربه کرد.

فولادی‌ها در فصل جاری به محمد عسکری که متولد دی‌ماه 1384 است و به تازگی وارد 19 سالگی شده، رونمایی کرده بودند و چند بازیکن جوان و زیر 18 ساله دیگر نیز دارند که احتمالا در ادامه مسابقات از آنها استفاده خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • نکاتی که در هنگام خرید چادر برزنتی باید بدانیم؟
  • ببینید | چاه در یک شهرک جان شهروندی را گرفت
  • قتل عجیب شوهر جوان در چادر مسافرتی در جاده کن - سولقان
  • قتل عجیب همسر در چادر مسافرتی در جاده کن - سولقان
  • فوت یک مرد ۴۴ ساله به علت سقوط در چاه
  • جان باختن مرد تهرانی بر اثر سقوط در چاه آب + فیلم
  • برخورد سه دستگاه خودرو در محور بوکان مهاباد چهار مصدوم برجای گذاشت
  • سقوط مرگبار پراید به داخل یک پل
  • شب بدون حادثه‌ مسافران در باغ فدک/ امدادرسانی به ۲۶ حریق و حادثه شهر اصفهان