Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:02:18 GMT

میز خدمت با اولویت مناطق محروم برپا می شود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۲۴۵۹

میز خدمت با اولویت مناطق محروم برپا می شود

بیرجند - ایرنا - نایب رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: برنامه میز خدمت در مناطق مختلف بیرجند با اولویت مناطق محروم اجرا می شود.

فاطمه زهرا هلال بیرجندی روز سه شنبه در حاشیه میز خدمت بسیج جامعه زنان استان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افراد زیادی از آحاد جامعه مشکلاتی دارند اما با مسیر و مراحل رفع مشکلات آشنا نیستند که برنامه میز خدمت با حضور مسئولان مربوط این فرصت را در اختیار مردم برای رفع مشکلات قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در برنامه میز خدمت مسئولانی از دادگستری، بهزیستی، بهداشت و درمان خراسان جنوبی آماده پیگیری درخواست ها و مشکلات مردم هستند.
عضو شورای شهر بیرجند اظهار داشت: در این نشست بانوان منطقه مهرشهر بیرجند حضور دارند و مشکلات خود را به مسئولان مربوط اطلاع می دهند.
وی افزود: برنامه میز خدمت هفته دفاع مقدس در مکان های مختلف شهر برگزار می شود.
هلال بیرجندی تصریح کرد: همه مشکلاتی که مردم با آنها مواجه هستند به شکلی به شورای شهر و شهرداری مربوط است و این شورا در خدمت رسانی میز خدمت پس از آگاهی از مشکل مردم، مکاتبه لازم با دستگاه مربوط را انجام می دهد.
برنامه خدمت رسانی بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف استان با عنوان خدمت رسانی، تجلی مهر زینبی (س) برگزار می شود.
7559*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي شهر بسيج زنان ميز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد

همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

روز گذشته همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

در ادامه؛ سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

وی اظهار داشت: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی سنبل برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

آیت الله طبسی، سخنران پایانی این همایش نیز با تقدیر از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها گفت: کارهای خیری که توسط شما انجام می‌شود به برکت دعای آسمانی هاست. هستند کسانی که اموال زیادی دارند اما برای کارهای دیگر پول خرج می‌کنند و توفیق استفاده از این اموال در راه خیر را ندارند.

وی افزود: اگر خداوند این کشور را حفظ کرده است و نعمات خود را برای آن می‌فرستد، به برکت همین کارهای خیری است که به انجام می‌رسد و شما آثار کارهای خود را در این دنیا و هزاران برابر در آخرت خواهید دید.

عضو جامعه مدرسین ابراز داشت: از شما خواهران و براداران وظیفه شناس، تقدیر و تشکر دارم و از خداوند می‌خواهم که به شما عمری طولانی و با برکت و فرزندانی بهتر از خود شما که این راه را ادامه دهند عطا فرماید و مشمول دعای خیر حضرت حجت – عجل الله تعالی فرجه الشریف – شوید.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند