Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهارمین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای سپاه، ارتش، نظامی، انتظامی و بسیجیان در محوطه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح آستارا، یگانهای مستقر در میدان به کلام الله مجید، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویر شهدا، تمثال امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مسئولان ادای احترام کردند و مسئولان نیز از یگان های مستقر بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا در این آیین با تسلیت ایام ماه محرم، اظهارکرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها و دلاورمردی‌های نیروهای مسلح و ملت در مقابل جبهه استکبارجهانی است.

 

وی داشتن نیروهای نظامی قوی و تجهیزات پیشرفته را برای کشور یک امر ضروری و لازم دانست و افزود: هرچقدر از نیروهای نظامی و تجهیزات پیشرفته قوی برخوردار باشیم اقتدار ما نیز افزایش می‌یابد.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کند مانع پیشرفت نظامی کشورمان شود، تصریح کرد: توان نظامی و موشکی ما به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه داشتن تجهیزات پیشرفته نظامی یک ضرورت برای کشور است گفت: بدون توجه به هیاهوها و جوسازی های دشمن باید نیروها و تجهیزات نظامی کشور به روز و تقویت شود.

 

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی ما پشتیبان و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند، خاطرنشان کرد: آینده از آن کشور ماست و اسرائیل و دشمنان نابودشدنی هستند و آمریکا روزبه روز به انزوا می‌رود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز، گفت: این حادثه تروریستی ذره ای وقفه در اراده پولادین ملت ایران و به ویژه مردم خوزستان و اهواز ایجاد نمی‌کند و ملت ما را منسجم تر کرده و عزم نیروهای مسلح را برای مقابله با تروریست ها بیشتر کرده و یقین بدانید نیروهای مسلح انتقام بسیار سختی از این تروریست ها و حامیان شان می‌گیرند.

 

ایران معادلات سیاسی دنیا را رقم می‌زند

سرهنگ پاسدار جهابخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در این آیین ایام شهادت سید و سالار شهیدان و 72 تن از یاران باوفایش، اظهارکرد: دیروز رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در مقابل جبهه استکبارجهانی ایستادند و آنان را از کشور دور کردند و امروز جوانان سلحشور نیز در مقابل جبهه استکبار و ایادی شان ایستاده و آنان را از مرزهای کشور ما دور کرده اند.

 

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با دست‌های خالی مقابل بلوک شرق و غرب ایستادیم و بر آنان غلبه کردیم، افزود: رسالت و تکلیف ما امروز سنگین تر است و رسالت ما این است راهی که امام شهدا و شهدا رفتند و برای ما ترسیم کرده اند را به خوبی ادامه دهیم.

 

سرهنگ آرمان با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران معادلات سیاسی دنیا را رقم می‌زند، گفت: اقتدار و عزت کنونی کشور از برکات خون شهداست.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم هفته دفاع مقدس ماه محرم رژه نیروهای مسلح تشییع شهدا حادثه تروریستی اهواز حمله تروریستی اهواز عاشورا دفاع مقدس حمله تروریستی رژه نیروهای مسلح بندر آستارا هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المهریه، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با این شبکه گفت، باید درک کنیم که علت یاوه‌گویی اسرائیل ایمنی آن در برابر مجازات است، این رژیم می‌داند واکنش جهان عرب و اسلام ضعیف خواهد بود به همین علت مرتکب چنین جنایت‌هایی می‌شود ما بر همین اساس، چهارمین دور عملیات خود را اعلام کردیم چهارمین دور عملیات شامل دو بخش است؛ بخش اول تلاش نیرو‌های مسلح یمن برای هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی در هر جایی از جمله دریای مدیترانه است. بخش دوم این مرحله عملیات مربوط به رفح است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

البخیتی ادامه داد: اگر این رژیم تهاجم به رفح را آغاز کند ما اجرای بخش دوم این عملیات را شروع خواهیم کرد. در این بخش از عملیات در صورت حمله به رفع ما همه کشتی‌های شرکت‌هایی را که با اسرائیل همکاری می‌کنند هدف قرار خواهیم داد، به همین علت آمریکا و انگلیس باید رژیم صهیونیستی را زیر فشار قرار دهند تا نسل کشی در غزه را متوقف کند و به محاصره این منطقه پایان دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره توانایی‌های نیرو‌های مسلح یمن گفت، نیروی موشکی یمن اکنون آماده و در جستجوی اهداف مورد نظر است تا به آنها حمله کند.

 

دیگر خبرها

  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • ساخت فیلم تاریخی جدید در ایران
  • وزیر فرهنگ: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند