Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:08:25 GMT

65 استاندارد ملی در گلستان بازنگری شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۲۵۳۰

65 استاندارد ملی در گلستان بازنگری شد

گرگان - ایرنا - مدیر کل استاندارد استان گلستان از بازنگری 65 مورد استاندارد ملی در 6 ماه نخست سالجاری در این استان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، محمود فرمانی در این پیوند اضافه کرد: بررسی استانداردهایی ‌که پنج سال از تدوین آنها گذشته، از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران است و بازنگری آنها را در دستور کار قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر اساس برنامه مصوب، بازنگری 50 استاندارد ملی برای این اداره کل در سال جاری تعهد شده بود که با تلاش کارشناسان شاهد تحقق 130 درصدی نسبت به برنامه مصوب هستیم.
فرمانی اظهار داشت: بازنگری های انجام شده در حوزه کمیته های ملی مهندسی پزشکی، خوراک و فرآورده های کشاورزی، اسناد و تجهیزات اداری و آموزشی، بسته بندی، چوب و فرآورده های چوبی سلولزی و کاغذ، خدمات، مکانیک و فلزشناسی و خودرو و نیروی محرکه است.
وی هدف از بازنگری استانداردهای ملی را به روز کردن استانداردها و گردآوری اطلاعات در مورد استفاده از استانداردها و پذیرش ملی آنها اعلام و تصریح کرد: رعایت مقوله کیفیت در جریان تولید کالا و خدمات با استانداردها و قوانینی که به عنوان استانداردهای ملی تدوین می شود، امکان پذیر بوده و در راستای توسعه و پیشرفت تکنولوژی لازم است این استانداردها هر چند سال یک بار بازنگری و در اختیار عموم قرار گیرند.
مدیر کل استاندارد گلستان گفت: طبق بند یک ماده هفت قانون سازمان ملی استاندارد ایران، تدوین و نشر استانداردهای ملی به عنوان مرجع رسمی بر عهده این سازمان است و در این راستا کارشناسان استاندارد، مدیران کنترل کیفیت واحد های تولیدی و اعضای هیات علمی دانشگاه ها می توانند برای مشارکت در تدوین استاندارد های ملی به ادارات کل استاندارد استانی مراجعه کنند.
3014/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندارد بازنگري استاندارد ملي گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان گفت: ۵۷۳ روستای استان بالای ۲۰ خانوار هستند که از این تعداد اجرای طرح هادی در  ۴۰۰ روستا شروع شده که بالای ۶۵ درصد پیشرفت دارد.
رسول شهبازی با اشاره به پیشرفت مطلوب طرح هادی روستایی در استان، خاطرنشان کرد: استان از نظر اجرای طرح هادی ۶۵ درصد از میانگین کشور بالاتر بوده، اما همچنان نیازمند اعتبارات بیشتری برای تکمیل طرح‌های هادی روستایی هستیم.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از هزار میلیارد تومان در همه روستا‌های استان در یک برنامه چند ساله برای تکمیل و اجرای طرح‌های هادی روستایی مورد نیاز است.
وی با بیان اینکه ۸۲ روستای استان در یک فاز اجرایی عملیات طرح هادی آنها شروع شده است، افزود: این روستا‌ها نیاز به ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح هادی روستایی دارند.
شهبازی خاطرنشان کرد: با هدف فراهم‌کردن زمینه توسعه، رفع محرومیت و شتاب‌بخشی به بهسازی سکونتگاه‌های روستایی، بازنگری روستایی صورت می‌گیرد.
۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی مورد بازنگری قرار گرفتند و  ۵۸ روستا در حال بازنگری و تعداد ۲۸ روستا نیازمند بازنگری هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • ۲۴۷ فقره استاندارد ملی در سال ۱۴۰۲ تدوین، تجدید نظر و بازنگری شد
  • چشم‌انداز گلستان؛ دروازه اوراسیا
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • چشم انداز گلستان؛ دروازه اوراسیا 
  • برنامه ابلاغی اصلاح الگوی کشت در استان نیازمند بازنگری کشوری است
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • لزوم بازنگری طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌ی در خوزستان
  • بازنگری ۲۱۰ استاندارد ملی در خراسان جنوبی