Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@14:47:58 GMT

کاشت ستون فقرات برای یک نوجوان فلج+فیلم

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۲۶۱۲

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- پزشکان موفق شدند تا با کاشت (ایمپلنت) ستون فقرات به یک جوان فلج فرصتی دوباره دهند تا لذت گام برداشتن را دوباره تجربه کند. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، پزشکان موفق شدند تا با کاشت (ایمپلنت) ستون فقرات به یک جوان فلج فرصتی دوباره دهند تا لذت گام برداشتن را دوباره تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد در سانحه‌ای از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب جدی می‌شود. ایمپلنت عصب‌های آسیب دیده را تحریک می‌کند، اما ماه‌ها به طول انجامید تا وی بتواند راه رفتن را دوباره تجربه کند چرا نیاز به یادگیری مجدد بود. در ابتدا پزشکان فیزیوتراپ باید به بیمار کمک می‌کردند تا بتواند پا‌های خود را حرکت دهد، اما بعد از گذشت مدتی بیمار موفق شد فاصله ۱۰۰ متری را با کمک عصا پیاده برود و در این مدت دکتر‌ها فقط برای جا به جا کردن وزن بدن بیمار در حین پیاده روی به وی کمک می‌کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاشت ستون فقرات راه رفتن پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر

نخستین عمل جراحی برای کاشت پمپ نخاعی بر روی یک بیمار در مرکز جراحی فخر النساء شهرستان خرمشهر انجام شد.

مرادی فوق تخصص کنترل درد گفت: پمپ نخاعی برای بیمارانی که مبتلا به بیماری ام اس یا بر اثر تصادف دچار ضایعه‌های نخاعی شده اند جهت کنترل درد، نصب می‌شود.

به گفته او  پیش از آن بیماران برای انجام کاشت پمپ نخاعی راهی تهران یا استان‌های دیگر میشدند. علت آن نیاز مراکز جراحی به تجهیزات پیشرفته پزشکی بود.

مرکز جراحی فخر النساء ۵ سالی است که تحت اشراف دفتر آیت الله العظمی سیستانی فعالیت درمانی خود را در خرمشهر آغاز کرد و توانسته با تجهیزات به روز و جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص از سراسر کشورر عمل‌های جراحی گوناگونی را در این مرکز جراحی انجام دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • ناهنجاری گوژپشتی چگونه مشخص و درمان می‌شود؟
  • دیگر نیازی به نمونه خون نیست/ ابداع فناوری سنجش اکسیژن در تنفس 
  • ناهنجاری گوژپشتی چگونه تشخیص و درمان می‌شود؟
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • از ایمپلنت دندان چه می‌دانید؟ افرادی که دندان کشیده شده دارند بخوانند!
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • مسیر افزایش طول عمر دندان هموار شد/ تبدیل دندان پوسیده به دندان سالم
  • ببینید | ناخن طلا برای کاشت برای خانم‌های پولدار!