Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@13:23:54 GMT

توقف طرح جریمه ریالی سربازی از سال آینده

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۲۶۴۸

به گزارش ایسنا، سردار بهرام نوروزی در نشست خبری صبح امروز خود که در مقر سازمان وظیفه عمومی ناجا برگزار شد، درباره اجرای طرح جریمه ریالی سربازی اظهار کرد: اجرای این طرح تا پایان امسال ادامه داشته و برابر آخرین اطلاعات ما در سال آینده اجرایی نخواهد شد. بنابراین افرادی که تا پایان امسال هشت سال غیبت یا بیشتر از آن داشته باشند تنها تا پایان امسال می‌توانند با پرداخت جریمه ریالی از انجام خدمت سربازی معاف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از 600 هزار نفر برای دریافت کارت معافیت از زمان اجرای طرح تاکنون به دفاتر پلیس+10 مراجعه کرده و برای حدود 444 هزار نفر کارت معافیت صادر شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ غلامعلی نیک گفت: از ابتدای امسال تا به امروز، طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده با ارائه آموزش‌های ترافیکی در ۵۰ روستای ۹ شهرستان گیلان اجرا شد.

وی جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ترافیکی در جاده‌های روستایی را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: هر سال تعداد زیادی از عابران پیاده و موتورسیکلت سواران به علت رعایت نکردن قوانین عبور و مرور و انجام رفتار‌های پرخطر جان خود را در جاده‌های برون شهری از دست می‌دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به تداوم آموزش روستاییان تا پایان امسال، گفت: طرح آموزش ایمنی تردد عابران و موتورسواران امسال در روستا‌های شهرستان‌های رشت، بخش مرکزی و کوچصفهان، صومعه‌سرا، شفت، آستانه اشرفیه، تالش، بندرانزلی، خمام، لنگرود و رودسر اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • افزایش عملیات‌های حزب الله در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست‌ها/ توقف جنگ در نوار غزه شرط مقاومت برای پایان درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم