Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: تصمیم گیری نهایی در خصوص وضعیت طرح توسعه فرودگاه خرم آباد و انجام پروازهای حج بر مبنای بررسی های فنی و نظر کارشناسی خواهد بود.

سید موسی خادمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: موضوع فرودگاه ارتباط مستقیم با جان مسافران دارد و به طور قطع هرگونه تصمیم گیری در این رابطه با توجه به مسائل امنیت و ایمنی مسافران و همچنین بررسی دقیق و درست شرایط موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما در نامه ای برقراری پروازهای حج را به دلیل عدم حصول شرایط فنی فرودگاهی و وجود موانع پروازی و برخی دلایل دیگر، غیر ممکن اعلام کرده است.
وی گفت: در راستای رفع مشکل فرودگاه خرم آباد نامه ای توسط مدیریت ارشد استان به وزیر راه و شهرسازی ارسال و عنوان شده بر اساس مستندات موجود، طرح توسعه فرودگاه خرم آباد سال 93 از محل اعتبارات استانی و به منظور آماده سازی فرودگاه برای پذیرش هواپیماهای پهن پیکر تا رده ایرباس 600_300 و ایمن سازی سطوح پروازی آن و در نهایت برقراری پروازهای خارجی به خصوص پروازهای حج و عتبات عالیات انجام شده است.
استاندار لرستان با تاکید بر اهتمام مجموعه مدیریت ارشد استان برای احقاق حقوق مردم تصریح کرد: طرح توسعه فرودگاه خرم آباد به منظور نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر و انجام پرواز حج ملی بوده اما بیش از 500 میلیارد ریال از محل استانی هزینه شده که شرکت ایران ایر اعتقاد دارد با اجرای این طرح، فرودگاه خرم آباد همچنان شرایط پذیرش هواپیمای پهن پیکر را ندارد.
خادمی افزود: معاون فنی ایران ایر همچنان معتقد است این مهم انجام شدنی نیست و از طرفی انجام این پروازها نه یک مساله مدیریتی بلکه موضوعی فنی است که همه باید تابع نظر کارشناسان و صاحبنظران این حوزه باشند.
دی ماه 92 عملیات اجرایی طرح توسعه فرودگاه خرم آباد با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور آغاز و اعلام شد بیش از 10 هزار زائر لرستانی خانه خدا بزودی از این فرودگاه عازم می شوند که پس از گذشت چهار سال و اتمام طرح، گفته می شود قابلیت پذیرش هواپیماهای پهن پیکر و در نتیجه انجام پروازهای حج در فرودگاه خرم آباد وجود ندارد.
7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فرودگاه خرم آباد استاندارلرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس نوتام صادره شماره «۱۳۳۰» تمام پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد تا ساعت (۱۰:۳۰) صبح امروز (۳۱ فروردین) امکان پذیرش و اعزام مسافر راه نخواهد داشت.

برهمین اساس پروازهای این بازه زمانی باطل شد و مسافرین از عزیمت به فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر 6082233 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • پروازهای فرودگاههای کشور به حالت سابق بازگشت
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد
  • لغو پروازهای داخلی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • رفع تداخل ۷هزار و ۶۵۲ هکتار از اراضی استان قزوین
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد