Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@14:04:33 GMT

چین: آمریکا شیوه ناسازگاری در پیش گرفته است

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۲۹۵۷

چین: آمریکا شیوه ناسازگاری در پیش گرفته است

معاون وزیر بازرگانی چین گفت پیشبرد مذاکرات تجاری میان این کشور و آمریکا دشوار است زیرا واشنگتن شیوه ناسازگاری در پیش گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، وانگ شوون، معاون وزیر بازرگانی چین، امروز سه‌شنبه اعلام کرد پیشبرد مذاکرات تجاری میان چین و آمریکا دشوار است. واشنگتن زیر گلوی پکن چاقو گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در نشستی خبری اعلام کرد از سرگیری مذاکرات میان نمایندگان دو کشور تنها به خواسته آمریکا بستگی دارد. 

این مقام گفت چین نمی‌داند چرا آمریکا پس از دستیابی به توافق تجاری با چین در ماه مه نظر خود را تغییر داد.

این اظهارات یک روز پس از انتشار سند دولتی چین در خبرگزاری شین هوا مطرح شد. چین در این سند اعلام کرد آماده فیصله دادن به اختلافات تجاری خود با آمریکا است، اما از شیوه‌های ناسازگارانه آمریکا در این زمینه ابراز تاسف کرده است.

چین روز دوشنبه بار دیگر تعرفه گمرکی جدیدی بر واردات محصولات آمریکایی اعمال کرده است. این پاسخی به تصمیم دونالد ترامپ برای اعمال تعرفه گمرکی بر 200 میلیارد دلار واردات چینی بود.

پکن تصمیم خود را همانند پاسخی اجباری برای یک جانبه‌گرایی آمریکا دانست. دولت چین اعلام کرد در صورتی که آمریکا تعرفه گمرکی خود را لغو کند این کشور نیز چنین خواهد کرد. چندین دور مذاکره در این زمینه در ماه‌های اخیر صورت گرفته که هیچ پیشرفت عمده‌ای نداشت. دور جدید مذاکرات تجاری میان چین و آمریکا در واشنگتن نیز هفته گذشته از سوی پکن لغو شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا جنگ تجاری چین قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح می شود
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح خواهد بود
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد