Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@09:43:24 GMT

گردشگران وارد دنیای «بازی تاج و تخت» می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۳۰۵۹

گردشگران وارد دنیای «بازی تاج و تخت» می‌شوند

مجحموعه لوکیشن‌های سریال معروف «بازی تاج وتخت» در کشور ایرلند شمالی برای بازدید گردشگران بازگشایی می‌شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از بی‌بی‌سی، با اتمام مراحل فیلمبرداری سریال «بازی تاج و تخت» در کشور ایرلند شمالی پس از یک دهه، حالا طرفداران این مجموعه تلویزیونی محبوب و دیگر گردشگران این فرصت را خواهند داشت تا از نزدیک از محل ساخت این سریال دیدن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازدیدکنندگان می‌توانند در هر یک از این لوکیشن‌ها از لباس‌های شخصیت‌ها، اسلحه‌ها و دیگر متعلقات مربوط به صحنه‌ فیلمرداری این مجموعه تلویزیونی بازدید کنند. 

«جف پیترز» رئیس شبکه «اچ‌بی‌او» سازنده سریال «بازی تاج و تخت» گفت این شبکه از کار تیم خلاق سازنده سریال «بازی تاج و تخت» در حفظ لوکیشن‌های این مجموعه و دعوت از طرفداران و گردشگران برای بازدید از نزدیارسال به سردبیرک از دنیای بازی تاج و تخت استقبال می‌کند.

«جان مک‌گریلن» مدیر ارشد گردشگری ایرلند شمالی نیز گفت این پروژه نقش بسیار مهمی در رونق گردشگری این کشور در سطح جهانی خواهد دشت وما بی‌صبرانه در انتظار استقبال از شمار بیشتری از گردشگران خارجی در کشور زیبای ایرلند شمالی هستیم. 

سریال «بازی تاج‌وتخت» توسط «دیوید بنیاف» و «دی. بی. وایس» برای شبکه اچ‌بی‌او و بر اساس مجموعه داستان‌های فانتزی نوشته «جورج آر. آر. مارتین»ساخته می‌شود. جذابیت این سریال تا حدی بوده که علاوه بر جوایز تلویزیونی که نصیب سازندگانش کرده‌، سیلی از گردشگران را برای دیدن لوکیشن‌های فیلمبرداری‌ این پروژه در ایرلند شمالی ترغیب کرده است. فصل پنجم این اثر با متوسط ۸.۱۱ میلیون نفر مخاطب، رکورد بیشترین مخاطب این سریال را آمریکا شکست. فصل ششم این مجموعه در ماه ژوئن به پایان رسیده و پخش فصل هفتم آن از نیز در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد می‌شود و فصل هشتم و نهایی نیز سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

فصل‌های مختلف مجموعه «بازی تاج و تخت» تاکنون موفق به کسب ۴۷ جایزه امی شده‌ است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ایرلند شمالی سریال بازی تاج و تخت گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک «جهان کوچک» ملایر در صدر بازدید گردشگران نوروزی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ابراهیم جلیلی گفت:مجموعه «مینی ورود» یا همان «پارک جهان کوچک» در صدر بازدید گردشگران قرار گرفت و بعد از آن، سد کلان، بام ملایر، پارک سیفیه، مجموعه دستکند سامن در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر افزود: تا تاریخ سوم فرودین نیز بیش از ۷ هزار نفر مسافر در ۱۵ مرکز اقامتی شهرستان ملایر اسکان داده شده اند.
او تصریح کرد: ۱۳۸ المان مشهور از ایران و جهان با مقیاس یک دهم در این مجموعه ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۳۷ هزار وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شدند
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • 4 عکس جدید از «رحمت الله امینی شالیکار هزار جریبی» سریال پایتخت در دنیای واقعی
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • وزیر تجارت خارجی کره شمالی وارد مسکو شد
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • «آمرلی» روایت به مثابه منشوری چند وجهی
  • «قصه‌های ریرا» برای خردسالان
  • پارک «جهان کوچک» ملایر در صدر بازدید گردشگران نوروزی