Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت اولین پنجشنبه بعد از عاشورای حسینی، مراسم یادواره ۱۴۰ شهید دفاع مقدس و دو شهید مدافع حرم در امامزاده روشن آباد کردکوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، طبق سنوات گذشته و در اولین پنجشنبه بعد از عاشورای حسینی، یادواره 140 شهید دفاع مقدس و دو شهید مدافع حرم آرمیده در جوار امامزادگان عبدالله و فضل الله (علیه السلام) روشن آباد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم حجت الاسلام سید ضیاء الدین جباری سخنرانی و کربلایی جلال بای مداحی خواهند کرد.

 

این مراسم در روز پنجشنبه (5 مهر) از ساعت 16.30 تا 18 عصر در محوطه حسینیه شهدای امامزادگان روشن آباد برگزار می شود.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح حمله تروریستی اهواز حادثه تروریستی اهواز تشییع شهدا دفاع مقدس اهواز آیت الله خامنه ای امامزاده روشن آباد مراسم یادواره شهدا شهید مدافع حرم هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حجت الاسلام بهرامی در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران افزود.هر شهرستان باید با محوریت شهدای روحانی شهر خود یادواره برگزار کند.

وی تصریح کرد: این کنگره با محوریت روحانی و دانشمند فاضل آیت الله شهید «عبدالکریم هاشمی نژاد» به میزبانی شهرستان بهشهر در راستای دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام بهرامی در این نشست درخصوص شهید هاشمی نژاد گفت: این جوان اندیشمند متفکر مجاهد از ذخایر استان مازندران است و هرچه کار کنیم برای این شهید کاری انجام نداده‌ایم و باید از ذخایر و اندوخته هایمان بیشتر بگوییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان‌ها تأکید و اظهار کرد: هر شهرستان باید یادواره شهدای شهرستان خود را برگزار کند و تکریم از خانواده شهدا را در دستور کارهایش قرار دهد.

وی در پایان با بیان اینکه نگذارید یاد و نام شهدا در پیچ و خم زندگی ما به فراموشی سپرده شود، گفت: برگزاری کنگره‌های شهدا یک تکلیف است.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود