Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:53:45 GMT

نطنز رتبه نخست ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور را دارد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۳۹۰۴

نطنز رتبه نخست ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف حسنی  پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه سفر وزیر ارتباطات به نطنز اظهار داشت: شهرستان نطنز با ۳۸ هزار و ۱۹۵ مشترک تلفن ثابت، ضریب نفوذ ۱۰۶ درصدی این بخش در کشور را از آن خود کرده و رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است. 

وی با اشاره به ارائه سرویس های اینترنت تصریح کرد: همه شهرها و روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان نطنز از اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات بهره مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نطنز یادآور شد: با اجرای پروژه فیبر نوری شهرستان به مسافت ۱۰۰ کیلومتر تا اصفهان و ۷۰ کیلومتر تا کاشان به جز سه روستا تمامی شهرها و روستاهای شهرستان به فیبر نوری سراسری متصل هستند.

وی در پایان گفت: شهرستان نطنز در مرکز کشور ۴۷۹ کیلومتر راه اعم از آزادراه، راه اصلی و فرعی دارد که بخش عمده ای از آنها دارای آنتن دهی مطلوب سرویس های تلفن همراه است.

کد خبر 4412167

منبع: مهر

کلیدواژه: تلفن ثابت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس عاشورا مشهد مراسم عزاداری گرگان شهرکرد رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،وی هدف از اجرای این طرح را احیای جنگل‌های طبیعی، تولید و زراعت چوب درختان، افزایش فضای سبز شهری و مقابله با طوفان‌های گرد و غبار ذکر کرد و گفت: شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب عملکرد قابل قبولی داشته است و رتبه نخست در سطح استان سمنان را به خود اختصاص داده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار، با اشاره به استقبال بسیار خوب بهره برداران از کاشت نهال اکالیپتوس به منظور توسعه زراعت چوب، عنوان کرد: از آنجاکه شهرستان گرمسار در حاشیه کویر واقع شده است و اقلیم گرم و خشکی دارد، درخت اکالیپتوس به دلیل کم‌آب‌بر و مقاوم به خشکی بودن، کاملا با اقلیم منطقه سازگار است و این موضوع باعث استقبال بهره برداران و کشاورزان از کاشت این درخت شده است.

شاه حسینی در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰ هزار نهال اکالیپتوس در نهالستان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار تولید و بین متقاضیان توزیع شد. در حال حاضر نیز تولید ۲۵ هزار نهال دیگر را در دست اقدام داریم.

وی همچنین از مشارکت بخش خصوصی در تولید و عرضه نهال اکالیپتوس در مزارع شهرستان گرمسار خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با گسترش تولید این نهال، نیاز بهره برداران در سطح شهرستان و حتی دیگر مناطق استان مرتفع شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903307

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات رئیسی قرار است اینترنت را به «سرعت نور» برساند!
  • وزیر ارتباطات: اینترنت به سرعت نور می‌رسد / امیدوارم تا پایان سال، چند برند جدید موبایل ایرانی داشته باشیم
  • برنامه وزارت علوم برای افزایش ضریب نفوذ فناوری در صنایع سنتی
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • زارع‌پور: ظرفیت پهنای باند کشور دو برابر شده است
  • زارع‌پور: ظرفیت پهنای باند کشور حدود دو برابر شده است
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب