Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، حسین سلمانی در خصوص اقدامات انجام شده در رابطه با مشمولین بند (ذال) ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه(فرآیند جذب و استخدام نیروهای حق التدریسی ماقبل ۱۳۹۰ ) گفت: پس از ابلاغ قانون مذکور به دانشگاه با توجه به ماده ۱ قانون احکام دائمی کشور، موضوع در هیأت امنای دانشگاه مطرح و مقرر شد، دستورالعمل مربوطه تهیه و توسط کمیته منتخب هیات امنا به تایید و تصویب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  پس از انجام این امر، مراتب به وزارت علوم اعلام و جهت اخذ ردیف های استخدامی با سازمان اداری و استخدامی کشور از سوی وزارت متبوع مکاتبه شد.

سخنگوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: همزمان دستورالعمل به مراکز تابعه جهت مشخص شدن واجدین شرایط ارسال شد که تاکنون پرونده ۳۷۰ نفر بررسی شده که پس از استعلام نظر گزینش و ثبت در سامانه «کارمندیران» جهت اخذ کد استخدامی و انجام مراحل تبدیل وضعیت معرفی خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: تقاضای سایر متقاضیان که مشمول آیین نامه و شرایط جذب نبوده اند نیز با همکاری هیأت امنای دانشگاه، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور اداری و استخدامی در دست بررسی است.

سلمانی گفت: مدیران ستادی بالاخص ریاست دانشگاه با تمام توان پیگیر تعیین تکلیف تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی هستند. با عنایت به اینکه تاکنون برای نیروهای قراردادی دانشگاه فنی و حرفه ای کد شناسه از سازمان اداری و استخدامی اخذ نشده، نسبت به ورود اطلاعات همکاران در سامانه کارمندیران اقدام پذیرفت.

وی افزود: در حال حاضر برای ۶۰۰ نفر از کارکنان قراردادی کد شناسه اخذ شده و مابقی طی فرآیند انجام کار می باشد که پس از اتمام، امیدواریم با مساعدت مسوولین وزارت علوم و سازمان اداری و استخدامی کشور، برای این همکاران که بعضاً دارای سوابق خدمتی بالای ۱۰ سال می باشند، مجوز تبدیل وضعیت اخذ شد.

کد خبر 4412240 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: استخدام حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه تهران خوابگاه دانشجویی آغاز سال تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه پیام نور مرکز سنجش آموزش پزشکی کارشناسی ارشد دوره دکتری ثبت نام دانشجویان پذیرش بدون آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود

ابراهیم بازیان در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: روز پنجم اردیبهشت، روز واگذاری استقلال و پرسپولیس به عنوان یک روز تاریخی ثبت می‌شود.

وی افزود: این رخداد با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه ارکان ذی‌مدخل در موضوع مردمی سازی بخشی از اقتصاد دولتی در ایران پیرو تلاش‌های صورت گرفته در بیش از دو دهه از تاریخ تصویب واگذاری این دو باشگاه عظیم القدر انجام می‌شود. نهایتا قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید و به طور رسمی و نمادین واگذاری این دو باشگاه از دولت به بخش خصوصی انجام می‌شود.

بازیان تاکید کرد: امیدواریم پنج اردیبهشت سرآغاز دوره شکوفایی، پیشرفت و نقطه عطفی در جهت شکوفایی بیشتر ورزش فوتبال و فعالیت‌های این دو باشگاه قرار بگیرد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی بیان کرد: پس از هشت بار مزایده بالاخره وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی در تعامل نزدیک با وزارت ورزش و در یک نگاه همگام، همراه و همه جانبه با همه ارکانی که به نوعی نقش و سهمی در این واگذاری داشتند در یک بازه زمانی اندک کمتر از دو ماه به ثمر رسید.

به گفته بازیان، با همت دولت، وزیر اقتصاد و ورزش این اتفاق به میمنت شکل گرفت. در گام اول پذیرش این دو باشگاه در بازار فرابورس ایران ۱۰ درصد این دو باشگاه به مردم واگذار شده بود که اگر این اقدام نبود امروز شاید توفیق واگذاری سهام این دو باشگاه را به این زودی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: گام مهم دیگر باز هم در دولت سیزدهم در طلیعه سال جهش تولید با تاکیدات صریح، واضح و متقن مقام معظم رهبری، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی توانست این امر مهم را در یک حرکت همگام و همسو به نوعی که همراهی رسانه و افکار عمومی انجام دهد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: واگذاری سرخابی‌ها برگ برنده دولت بود که در این گام عملیاتی شد. در تاریخ سوم اردیبهشت این مزایده در بازار فرابورس ایران به وقوع پیوست و با اعلام نتیجه با تشکیل دو کنسرسیوم که یکی نفتی شامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و دیگری شش بانک خصوصی بود انجام شد. امیدواریم این واگذاری نقطه عطفی در ورزش و فوتبال کشور خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله ایران به اسرائیل تغییر کرده است | همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم