Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی گلستانه کارگردان سریال «رقص روی شیشه» با انتشار پستی در اینستاگرام از پیوستن سحر قریشی به جمع بازیگران این سریال خبر داد.

او در توضیح این خبر نوشت: «سحر قریشى جدیدترین بازیگرى است که به مجموعه «رقص روى شیشه» به کارگردانى مهدى گلستانه و تهیه کنندگى پیمان جعفرى پیوسته است.

پس از حضور چهره هاى مطرح سینما در این مجموعه شبکه نمایش خانگى، سحر قریشى جدیدترین بازیگرى است که براى ایفاى نقش در این مجموعه انتخاب شده و بزودى مقابل دوربین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قریشى پیش از این با مجموعه «آسپرین» به کارگردانى فرهاد نجفى و در ماههاى اخیر هم با مجموعه «سیزده شمالى» حضور در شبکه نمایش خانگى را تجربه کرده است و «رقص روى شیشه» سومین تجربه حضور این بازیگر در یک سریال نمایش خانگى است.

فیلمبردارى مجموعه ٢٦ قسمتى «رقص روى شیشه» که براساس طرحى از ابوالفضل کاهانى و به قلم طلا معتضدى نوشته شده، از هفته گذشته در تهران آغاز شده و برخى از بازیگران مقابل دوربین رفته اند و هنوز انتخاب نهایى چند چهره دیگر نیز باقى مانده که بزودى قطعى خواهد شد.»

بهرام رادان، مهتاب کرامتی، میترا حجار، مهرداد صدیقیان و امیر آقایی بازیگران اصلی این سریال هستند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مهتاب کرامتی بهرام رادان سحر قریشی میترا حجار رقص روی شیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!

به گزارش قدس آنلاین، فیلم «نبودن» ساخته علی مصفا در فیلیمو به نمایش درآمد اما نمایش موفقی نداشت. علی مصفا درباره پخش ناموفق فیلمش گفت: راستش من این بخش را اصلا بلد نیستم. فیلیمو هم اصلاً برای فیلم من تبلیغی نکرد. انگار اصلاً عمد داشت که فیلم را تبلیغ نکند.

او گفت: از آن‌ها پرسیدم که چرا تبلیغ نمی‌کنید؟ گفتند سیاست‌مان این است که فقط برای سریال‌های‌مان تبلیغ می‌کنیم اما واقعیت را نمی‌گفتند چون برای فیلم‌های دیگر تبلیغ می‌کردند. سرم منت گذاشتند که چون شما بودید این فیلم را پخش کردیم وگرنه فیلمی نبود که بخواهیم پخشش کنیم! ظاهراً از نگاه فیلیمو اگر روی این فیلم تبلیغ می‌کردند و می‌گفتند کارگردانش علی مصفاست، بیننده سراغش نمی‌رفت…

مصفا که در همان پلتفرم، در یک سریال بازی کرده است، گفت: آن سریال را به خاطر سروش صحت بازی کردم. فیلیمو کارشناسانی دارد که خیلی‌های‌شان دوستان خودم هستند. آن‌ها سعی می‌کنند استانداردسازی کنند و بگویند این سناریو مطابق این ملاک و معیار و متر برای شما کار می‌کند و آن دیگری کار نمی‌کند. آن‌ها معتقدند برای کارهای کمدی باید تبلیغ کنند نه کار من…

نشر اول: اندیشه پویا

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا