Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کاموربخشایش با بیان اینکه سازمان منافقین از سازمان های تأثیرگذار در دوران جنگ بود اظهار داشت: نقش منافقین در همکاری آنها با رژیم بعث عراق تا شنودهای مخابراتی و شکنجه اسرا برای به دست آوردن اطلاعات محرمانه از جنایت های آنهاست اما تضعیف روحیه اسرا یک موضوع انسانی است که کمتر به آن توجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ تا آزادی اسرا یک سال زمان وجود داشت و برخی از اسرا در ارودگاه ها نمی دانستند سرنوشت آنها چه خواهد شد ادامه داد: این زمان یکی از بحرانی ترین دوره ها به شمار می رود چرا که منافقین در جهت جذب اسرا برای این گروهک تلاش می کردند و در صورتی که با پیشنهاد آنها مخالفت می شد اقدام به تاکتیک شکنجه روانی علیه آن اسیر می کردند.
کاموربخشایش در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: نقطه عطف یکی از این جنایت ها در حادثه ششم تیر بود که مقام معظم رهبری در اوایل جنگ حضور جدی داشتند و منافقین با ترور ایشان که در آن دوران فرماندهی جنگ را بر عهده داشتند به بدنه جنگ و دفاع مقدس ضربه زدند.
وی ادامه داد: بحث سانسور در نامه های اسرای ایرانی نیز یکی دیگر از خیانت های منافقین بود که به علت آشنایی و دانستن زبان فارسی، در نامه های اسرای ارودگاه ها دست می بردند و برای تضعیف روحیه آنها مطالب نادرستی و غیرواقعی را اضافه می کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: منافقین جنگ اسرا اردوگاه کامور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در گفتگو با «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره غزه گفتگو کرد.

در این گفتگو دو طرف به رایزنی در خصوص تلاش های واشنگتن برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و نیز مذاکرات آزادی اسرای نزد مقاومت رایزنی کرد.

وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با این مقام صهیونیست تدابیر اتخاذ شده با هدف کاهش تنش ها در منطقه را حائز اهمیت دانست.

بلینکن در بخشی از این گفتگو به موضوع ادامه مذاکرات درباره برقراری آتش بس فوری در نوار غزه و افزایش ارسال کمک ها به غیرنظامیان پرداخت.

کانال ۱۲ و تلویزیون عبری کان امروز اعلام کردند: «بنیامین نتانیاهو»؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه اخیر کابینه جنگ، اعضای تیم مذاکره‌کننده برای آزادی اسرای اسراییلی را به «ارائه اطلاعات نادرست» متهم و آنها را به برکناری تهدید کرد.

نتانیاهو گفته است که توضیحات و گفته‌های نادرست تیم مذاکره‌کننده، به تلاش‌های ما برای بازگرداندن گروگان‌ها آسیب می‌زند و باعث گسترش ناامیدی در میان خانواده‌های اسرا می‌شود.

کد خبر 6085703

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است
  • بهروز افخمی: باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم
  • غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • فیلم/ اژه‌ای: اگر یک نماینده مجلس موضوعی را پیگیری می‌کند نباید حمل بر نفوذ شود
  • بیانیه باشگاه اسیر فلسطینی در واکنش به حوادث اردوگاه نور شمس
  • تعیین نماینده‌ای ویژه برای ساماندهی نیرو‌های کار خارجی