Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@12:44:40 GMT

پرسپولیس دربی را خواهد برد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۴۵۴۰

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط پرسپولیس و دربی پیش رو نظرات خود را بیان کرد.

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس در این دیدار خیلی خوب بازی کرد و هر چه در توان داشت گذاشت تا بتواند به برتری برسد و دل هواداران را شاد کند و با خستگی که از این بازی در بدن بازیکنان باقی مانده بود در بازی با سپیدرود حاضر شد و خیلی مهم بود که بتواند این سه امتیاز را کسب کند تا از کورس قهرمانی عقب نیفتد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان پرسپولیس چون خسته بودند تمرکز کافی را نداشتند و مدت زیادی را برای گل زدن طی کردند و در نهایت توانستند سه امتیاز شیرین را کسب کنند.

هافبک سابق پرسپولیس در مورد دربی پایتخت نیز بیان کرد: دربی مهمترین بازی پرسپولیس است و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید تمام شرایط قهرمانی را دارا باشد که یکی از این شرایط غلبه بر رقیب خود برای قهرمانی است. از طرفی تماشاگران هم از این بازی فقط برد می‌خواهند و دوست دارند از این بازی همیشه برنده بیرون بیایند. قطعا از نظر بدنی برای بازیکنان پرسپولیس مشکلاتی پیش خواهد آمد که باید ببینیم چه نتیجه‌ای پیش خواهد آمد.در مورد استقلال هم باید بگویم درست است که این تیم شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و در نتیجه‌گیری ناموفق بوده اما من اعتقاد دارم که این تیم دوباره به شرایط ایده‌آل خود بازمی‌گردد کمااینکه قبلا هم این تجربه را داشته اند و دوباره به روزهای آرمانی خود بازگشته است.

درخشان در مورد اینکه بازیکنان باید در این مسابقه چگونه عمل کنند: این یک اصل در دربی است که اگر خوب دربی را شروع کنی می‌توانی خوب هم تمام کنی و اگر نتوانی شروع خوبی در دربی داشته باشی نمی‌توانی نتیجه‌ی خوبی در پایان دربی کنی.

وی در مورد پیش بینی خود از نتیجه دربی نیز عنوان کرد: فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم و تماشاگران از بازی لذت خواهند برد و اینکه احساس می‌کنم پرسپولیس می‌تواند با نتیجه‌ی 1 بر 0 دربی را از رقیب سنتی خواهد برد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

تیم فوتبال آرسنال در دیداری حساس و تماشایی مقابل تاتنهام به برتری 3 بر 2 رسید تا یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

به گزارش فارس،‌ در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در مهمترین مسابقه هفته، تیم‌های فوتبال تاتنهام و آرسنال در دربی شمال لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار تماشایی و پرگل در نهایت با برتری 3 بر 2 آرسنال به پایان رسید.

آرسنال بازی را توفانی آغاز کرد و توانست با گل‌های هویبیرگ (گل به خودی – 15) ، ساکا 27 و هاورتز 38 نیمه اول را با 3 گل به اتمام رساند.

در نیمه دوم اما تاتنهام توانست به بازی بازگردد و با گل‌های رومرو 64 و سون (پنالتی – 87) 2 گل را جبران کند.

البته روی گل اول تاتنهام، دیوید رایا، دروازه‌بان آرسنال اشتباهی مرگبار داشت و به نوعی گل را تقدیم حریف کرد.

آرسنال با این برد یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر و تاتنهام یک قدم از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دورتر شد.

آرسنال با 80 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم منچستر سیتی با 2 بازی کمتر و 76 امتیاز در جایگاه دوم است.

سیتی امشب از ساعت 19 به مصاف ناتینگهام فارست می‌رود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محرومیت ستاره تاتنهام تا پایان فصل تاتنهام از آرسنال بهتر است

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!