Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@00:55:56 GMT

ابراهیمی در آستانه جدایی از الاهلی

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۴۵۴۱

هافبک دفاعی تیم ملی ایران شرایط خوبی در تیم جدیدش تجربه نمی‌کند و زمزمه‌های بازگشت او به استقلال شنیده می‌شود.

 امید ابراهیمی هافبک دفاعی سابق تیم استقلال که از جانب هواداران این تیم لقب فرمانده را یدک می‌کشید در نقل و انتقالات تابستانی این تیم را ترک و به الاهلی قطر پیوست که این اتفاق با واکنش‌های منفی هواداران در فضای مجازی روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از درخشش این بازیکن در جام جهانی انتظار می‌رفت او به تیمی بهتر از الاهلی بپیوندد اما این اتفاق نیفتاد و ابراهیمی لیگ قطر را به استقلال ترجیح داد و تصمیم گرفت در این کشور به فوتبال خود ادامه دهد.

تیم الاهلی قطر تا به اینجای کار نتایج خوبی را کسب نکرده و با باخت‌های پرگل جزو تیم‌های قعر نشین جدول است . از همین رو میلان ماچالا سرمربی کهنه‌کار این تیم از مدیران درخواست کرده بازیکنان خارجی جدیدی را به این تیم اضافه کنند که در صورت وقوع این اتفاق شرایط برای ابراهیمی بسیار بحرانی خواهد شد و باید ببینیم ماچالا او را در تیم نگه خواهد داشت یا نه.

در این راستا احمد بن حمد، رئیس باشگاه الاهلی در مصاحبه با روزنامه الرایه درباره وضعیت تیمش و تغییرات آینده گفت: میلان ماچالا، سرمربی باتجربه ای است و او پیش از این در کارنامه خود موفقیت های زیادی به دست آورده اما او تا اینجا موفق نبوده است. به هواداران قول می دهیم  که نقل و انتقالات آینده بازیکنان بین المللی و لژیونرهای جدیدی به خدمت بگیریم.

بر همین اساس شایعات زیادی در مورد تصمیم ابراهیمی برای آینده فوتبال خود شنیده می‌شود که مهمترین آنها بازگشت به استقلال در نقل‌و‌انتقالات نیم فصل است که می‌تواند شفر و هواداران را خوشحال کند.البته باید ببینیم هواداران استقلال او را می‌بخشند یا همچنان از او ناراحت هستند و علیه او موضع دارند.

هر آنچه هست بازگشت قرمانده آبی ها به اردوگاه استقلال می‌تواند شرایط این تیم را بهتر کند . آن هم در شرایطی که جانشینان او هر کدام بنا به دلایلی موفق به نمایش کیفیت فنی خود نشده‌اند و حضور ابراهیمی می‌تواند بار خط هافبک تیم استقلال را بالا ببرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق

هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین‌آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شده است.

فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد

به گزارش تسنیم، هافبک استقلال در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به قانون تعیین تیم قهرمان لیگ برتر در صورت برابر بودن امتیاز تیم‌ها کنایه زده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی