Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت های بزرگی چون روسیه و چین و مجموعه کشورهای اسلامی بویژه مجموعه کشورهای جبهه مقاومت و اروپای متحد قدرت های آینده دنیا هستند/ اروپایی ها از آمریکایی ها نگران نباشند چرا که اگر اینها چاره داشته باشند اروپا را هم تضعیف خواهند کرد

 رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی درباره خواست رییس جمهوری آمریکا برای دیدار و مذاکره با مقام های ارشد و عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران گفت: خواب آشفته ترامپ و پمپئو هرگز تعبیر نخواهد شد و این قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، علی اکبر ولایتی روز سه شنبه در حاشیه آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس همچنین درباره برخی شایعات مبنی بر توقف فروش نفت ایران با توجه به مبادلات منطقه ای آمریکا با چین و هند گفت: بی تردید امکان ندارد که فروش نفت ایران با فشار آمریکا و متحدانش به صفر برسد.

تمایل ترامپ برای دیدار با مقامات ایران

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل افزود: ایران، خود را اداره و مردم نیز کمک خواهند کرد و این کشور در مقابل آمریکا و اذنابش تسلیم نخواهد شد. ممکن است در ابتدا مشکلاتی داشته باشیم اما آینده روشنی برایمان به عنوان یک کشور مستقل، خودکفا وجود دارد ، ایران می تواند براساس دیپلماسی نگاه به شرق اقتصاد خود را بهبود بخشد.
ولایتی گفت: به هیچ وجه تحت تاثیر تبلیغات سوء با هدف تضعیف روحیه جمهوری اسلامی ایران قرار نخواهیم گرفت؛ 40 سال است به تهدیدهای دشمنان جمهوری اسلامی عادت داریم و اولین بار نیست که سخنان تهدید آمیز علیه ما گفته می شود.

اروپایی ها از آمریکایی ها نگران نباشند

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل همچنین درباره مذاکرات ایران با 4+1 و بسته پیشنهادی و مکانیسم اروپایی ها برای حفظ برجام گفت: اروپایی ها تاکنون در سخن نه منفی که تا حدودی مثبت بوده اند اما انتظار ما از آنها عمل کردن به تعهدات است.

وی تاکید کرد: اروپایی ها از آمریکایی ها نگران نباشند چرا که اگر اینها چاره داشته باشند اروپا را هم تضعیف خواهند کرد.
ولایتی گفت: آمریکایی ها می خواهند آقایی خود را در دنیا تثبیت کنند اما زمان این حرف ها دیگر گذشته است.

قدرت های آینده دنیا

وی افزود: دنیای آینده نه دنیای تک قطبی که به حتم چند قطبی است. قدرت های بزرگی چون روسیه و چین و مجموعه کشورهای اسلامی بویژه مجموعه کشورهای جبهه مقاومت و اروپای متحد قدرت های آینده دنیا هستند.
ولایتی تاکید کرد: بی تردید، جهان اسلام با محوریت آرمان های اسلامی که ایران پرچم دار آن است یکی از قدرت های بزرگ آینده خواهد بود.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان این که ایران معتقد است که جهان آینده جهانی چند قطبی است خاطرنشان کرد که جمهوری اسلامی تحت سیطره آمریکا در نمی آید و این خواب آشفته ای است که برای آمریکایی ها تعبیر نخواهد شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس از افتخارات تاریخ اسلام و ایران است.
وی افزود: دفاع مقدس خسارت های زیادی به کشور وارد کرد و صدها هزار نفر شهید، مجروح و آزاده داشتیم اما هشت سال دفاع مقدس از افتخارآمیزترین نبردهای دفاعی بود که ایران در مقابل تهاجم بیگانه انجام داد و این هم به برکت جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد مردم به نظام مقدس بود.
ولایتی همچنین با تسلیت به مردم ایران بویژه مردم خوزستان و اهواز در پی حادثه تروریستی در این شهر گفت: فاجعه بسیار تاسف باری اتفاق افتاد. به همه خانواده های داغدار و همه مردم ایران تسلیت می گویم. چرا که همه ایرانی و دوستدار اهل بیت و پیرو ارزش های اسلامی و انقلابی هستیم.
وی افزود: عاملان این حادثه مانند معارضان امام حسین در کربلا هستند. کسی که بچه کوچک چند ساله را مورد هدف تیر قرار می دهد و مردم بیگناه را به قتل می رساند انسان نیست.
ولایتی گفت: ما، ریشه ها و پشتیبان های تروریست های اخیر را می شناسیم و وقتی عاجز می شوند کاری می کنند که نتیجه عکس می دهد.
وی افزود: اگر بعضی در این شرایط ممکن است از روی بی اطلاعی بگوید برویم با فلان کشور منطقه ای که بیش از سه سال است یمن را بی دریغ بمباران می کند مصالحه کنیم بی تردید اشتباه می کنند.
ولایتی گفت: عربستان سعودی و امارات به نوکری و دستور آمریکا و با طراحی های اسرائیل در شکست هایی که در عراق، سوریه، لبنان و یمن خورده اند آمده اند در جایی که پایگاه اسلام و اهل بیت است، انتقام بگیرند اما این نتیجه عکس خواهد داد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران آنقدر قدرتمند است که ریشه آنها را بسوزاند. 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

فرارو- عضو شورای انقلاب فرهنگی چهارشنبه شب در برنامه جریان که از شبکه یک پخش شد گفت: ترامپ به عنوان رقیب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳۶ پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

به گزارش فرارو، حسن رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جو بایدن گفته که من یک صهیونیست هستم و ترامپ هم گفته بود من صهیونیست‌ترم و اگر من بودم ایران جرأت نمی‌کرد به اسرائیل حمله کند، اظهار کرد: ایران برای اولین بار زمان ترامپ جرأت کرد و به عین الاسد آمریکا موشک زد.

وی خطاب به دونالد ترامپ گفت: تا قبل از تو که ایران جایی را نزده بود، تو خیلی خوش قدم بودی، حالا دوباره هم اگر بیایی بهتر است. این ترامپ اینقدر احمق است که اگر بخواهیم آمریکا نابود شود باید ترامپ رئیس جمهور آن شود.

رحیم پور ازغدی افزود: علامت سقوط آمریکا این است که رأس قدرت افتاده بین دو تا دیوانه. سقوط امپراطوری‌ها اینجوری معلوم می‌شود. یه وقتی تو آمریکا کی‌ها بودند و حالا کی‌ها هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی این یارو]بایدن که روزی سه بار می‌خوره زمین و تو هوا با جن‌ها دست می‌دهد. اصلا از این مسخره‌تر می‌شود؟ این کار‌هایی که بایدن می‌کند: می‌دود، از پله‌ها سه بار می‌خوره زمین، با هوا دست می‌ده، برمی‌گرده حرف می‌زنه، این دیوانه کامل است. اگر رئیس یک کشور درجه سه این کار را بکند چه می‌شود؟ بعد تازه این عاقلشه. ترامپ که رقیب این است ۳۶ تا پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه! این شده رئیس جمهور، اصلا سقوط یک امپراطوری از همین‌جاش معلوم می‌شود. رقابت بین دو احمق، دو فاسد.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • سپاه حفاظت هسته‌ای: درصورت تهدید دشمن، ممکن است در دکترین هسته ای کشور تجدید نظر کنیم
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • استقبال سانچو از بازگشت به منچستریونایتد در سایه حمایت ویلکاکس؛ شرط بازگشت: خروج تن هاخ
  • چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟
  • ۱۷ عادتی که برای سلامت قلب ضرر دارد