Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدجمال جلیلی صبح سه شنبه در جلسه «هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی» که با حضور « حجت الاسلام و المسلمین روحی یزدی» رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان البرز، بخشداران و جمعی از مسولان ادارات شهرستان در سالن غدیر فرمانداری کرج برگزار شد، ضمن تسلیت واقعه اهواز و مصیبت وارده به مردم، این جنایت را محکوم کرد و با حایز اهمیت برشمردن برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در تلاش هستیم تا در سالگرد جاری، اقدامات 4 دهه گذشته در منطقه کرج تبیین و تشریح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات دستگاهها به مردم هنرمندانه اطلاع رسانی شود

وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در باب گزارش دهی مسولان به مردم خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها تأکید داشته اند که برنامه ها و اقدامات به مردم اطلاع رسانی هنرمندانه شده و ظرفیت ها و اقدامات جمهوری اسلامی با مردم در میان گذاشته شود.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور روی ریل توسعه قرار گرفت

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری شهرستان کرج در ادامه با مروری بر دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 4 دهه اخیر، تصریح کرد:گسترش خطوط ارتباطی، توسعه راه های مواصلاتی، گازرسانی به روستاها و مناطق صعب العبور و تمامی پیشرفت های علمی و ورزشی مرهون پیروزی انقلاب اسلامی و ماحصل آبیاری ریشه های نظام جمهوری اسلامی در این سالها بوده است.

جلیلی همچنین افزایش شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای و توسعه فعالیت های رسانه ای را نیز بخش دیگری از دستاوردهای جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: هنوز یادمان نرفته است که  اوقات فراغت مردم با دو شبکه تلویزیونی آن هم در ساعات محدودی سپری می شد، اما امروز به برکت پیروزی انقلاب، شاهد رشد روز افزون شبکه های رسانه ای بخصوص سیمای جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی با تأکید بر لزوم همبستگی بین توده مردم جامعه تأکید کرد: برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب، موجب نزدیک شدن دیدگاه ها و همگرایی بین مردم و مسولان خواهد بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جلیلی دستاوردهای انقلاب معاون سیاسی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب را در ادامه می خوانید؛

*رکن جهش تولید، کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

* تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898997

دیگر خبرها

  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق