Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رهبر کاتولیک‌های جهان طی سخنانی ضمن اذعان به این مطلب که رسوایی‌های جنسی موجب دور شدن مردم از کلیسای کاتولیک شده اعلام کرد که کلیسای کاتولیک باید شیوه‌های خود را تغییر دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، «پاپ فرانسیس»، رهبر کاتولیک‌های جهان طی سخنانی ضمن اذعان به این مطلب که رسوایی‌های جنسی موجب دور شدن مردم از کلیسای کاتولیک شده اعلام کرد که کلیسای کاتولیک باید شیوه‌های خود را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاپ فرانسیس در چهارمین و آخرین روز سفر خود به بالتیک مستقیما به بحران رسوایی جنسی در کلیسای کاتولیک اشاره کرد و گفت: رسوایی جنسی موجب ایجاد نوساناتی در کلیسای کاتولیک شده و مردم در حال دور شدن از آن هستندف کلیسای کاتولیک برای حفظ نسل‌های آینده باید روش‌های خود را تغییر دهد.

این سفر پاپ فرانسیس همزمان با انتشار اخبار فاجعه‌بار برای کلیسا مبنی بر چند دهه سوء استفاده جنسی از کودکان در کلیسای آلمان است.

بر اساس گزارش رسانه‌ها از سال ۱۹۴۶ تا سال ۲۰۱۴ بیش از ۳۷۰۰ کودک از سوی اعضای کلیسا مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند و کلیسای آلمان نیز این موضوع را مخفی نگه‌ داشته است.

پاپ فرانسیس طی سخنانی در جمع جوانان در این سفر اذعان کرده است: بسیاری از جوانان این حس را دارند که کلیسای کاتولیک چیزی برای ارائه به آن‌ها ندارد و مسائل امروز آن‌ها را درک نمی‌کند.

طی ماه‌های اخیر موارد بسیاری از تجاوز جنسی به کودکان در کلیسا افشا شده و اوایل ماه گذشته میلادی نیز دیوان عالی ایالت پنسیلوانیا در آمریکا گزارشی شامل اسامی ۳۰۰ کشیش که متهم به تجاوز جنسی به کودکان منتشر کرد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان کلیسای کاتولیک رسوایی جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگین شدن سفره‌های مردم مراغه با گیاهان کوهی

در این فصل از سال انواع گیاهان کوهی با خاصیت‌های غذایی و دارویی از دامن طبیعت برداشت و برای تهیه انواع غذا‌های سنتی استفاده می‌شود.

هر سال از اردیبهشت بازارچه‌ای برای عرضه گیاهان کوهی در مراغه راه اندازی و ده‌ها گونه توسط روستاییان حاشیه مراتع از دامن طبیعت چیده و عرضه می‌شود.

علاقه مردم مراغه و شهر‌های منطقه به تهیه غذا‌های محلی و سنتی از جمله آش، آبگوشت، بورانی با این گیاهان رونق این بازار را دو چندان کرده است.

در این بازار بیشتر از ۱۵ نوع انواع تره کوهی از جمله قارترسی، کنگر، ریواس، قازی یاغی، سورولو، گل آقا و بزگوش به فروش می‌رسد.

البته برداشت و فروش بی رویه و غیر اصولی این گیاهان سالهاست دوستداران طبیعت و محیط زیست را نگران کرده است.

برداشت بیش از ظرفیت با گذشت زمان موجب کاهش سطح رویش و جمعیت این گونه ها‌ی باارزش گیاهی در مراتع و طبیعت سهند شده است.

در بیشر موارد بهره برداران به علت بی توجهی به اهمیت این گیاهان آنها را از ریشه برداشت می‌کنند و با پیاز از خاک بیرون می‌آورند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مراغه گفت: برداشت بی رویه و غیر اصولی این گیاهان در طول سال‌های گذشته موجب به خطر افتادن تنوع گیاهی مراتع سهند شده است.

زارع افزود: میزان بالای برداشت این گیاهان موجب وارد آوردن آسیب‌های جبران ناپذیر به ذخایر ژنتیکی سهند شده است. با مدیریت در بهره برداری می‌توان فرصتی فراهم کرد تا این گونه‌های باارزش برای نسل‌های آینده نیز حفظ شود.

در مراتع سهند بیش از یک هزار گونه گیاهی شناسایی شده که از این گیاهان ۵۰ گونه آن خوراکی است و خاصیت غذایی و دارویی دارد.

کوه سهند با ۱۲۹ هزار هکتار مرتع در شمال شرقی شهرستان مراغه در آذربایجان شرقی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • رنگین شدن سفره‌های مردم مراغه با گیاهان کوهی