Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ناصر شیبانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه ۳۱ هزار کودک زیر پنج سال مبتلابه سوءتغذیه در استان کرمان شناسایی‌شده‌اند، گفت: ۱۶ هزار و ۱۲۶ نفر از این کودکان در شش‌ماهه نخست امسال از خدمات طرح هم‌سفره بهره‌مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه دو میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان در شش‌ماهه نخست امسال برای رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال در استان کرمان هزینه شده است، افزود: این کمک‌هزینه در قالب سبد غذایی به خانوار‌های این کودکان به‌منظور بهبود وضعیت جسمانی و سلامتی آن‌ها اختصاص داده‌شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه سبد‌های غذایی در دوره زمانی معین به کودکان دچار سوءتغذیه ارائه می‌شود، گفت: پس از بهبودی کامل کودکان، افراد دیگری که با مشکل سوءتغذیه مواجه هستند جایگزین کودکان بهبودیافته می‌شوند تا با توزیع سبد غذایی مشکل سوءتغذیه آن‌ها نیز برطرف شود.

وی به اجرای طرح هم‌سفره توسط این نهاد اشاره کرد و افزود: این طرح به‌منظور تأمین نیاز‌های غذایی کودکان زیر پنج سال که مبتلابه سوءتغذیه هستند، اجرا می‌شود.

شیبانی با اشاره به آمار بالای کودکان مبتلابه سوءتغذیه در استان کرمان بر لزوم مشارکت خیران در طرح هم‌سفره تأکید کرد و گفت: خانوار‌هایی که دارای کودک مبتلابه سوءتغذیه هستند توانایی مالی کافی را برای تأمین نیاز‌های اساسی زندگی خود ندارند که لازم است خیران در قالب طرح هم‌سفره به یاری این کودکان بشتابند.
انتهای پیام/ی

لزوم مشارکت خیران در طرح هم‌سفره

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۲۰۷ میلیون مترمکعب آب به سفره زیر زمینی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، علیرضا ابوالحسنی گفت:با کاهش سرعت سیلاب‌ها این امکان داده شده که آب ذخیره شده و سفره‌های آب زیرزمینی ما تغذیه شود و خسارتی در پایین‌دست سازه‌های آبخیزداری شمال کرمان نداشتیم.

وی با اشاره به وجود 10.6 میلیون هکتار حوزه‌های آبخیز در شمال استان کرمان، اظهار داشت: از این میزان 2.7 میلیون هکتار آن دارای مطالعات تفصیلی و اجرایی است و در حوزه‌هایی که مطالعه تفصیلی داشته باشیم امکان اجرای طرح‌های آبخیزداری وجود دارد.

وی بیان کرد: در سنوات گذشته 8 هزار سازه آبخیز در نزدیک به 1.8 میلیون هکتار حوزه آبخیز شمال استان کرمان که دارای مطالعات تفصیلی بودند، احداث شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان کرمان با اشاره به اینکه در بارندگی‌های هفته گذشته در استان نزدیک به 207 میلیون مترمکعب از روان‌آب‌ها و سیلاب‌ها مدیریت شده است، ادامه داد: با کاهش سرعت سیلاب‌ها این امکان داده شده که آب ذخیره شده و سفره‌های آب زیرزمینی ما تغذیه شود.

وی با بیان اینکه در کنار مدیریت سیلاب‌ها، نزدیک به 90 میلیون تن کنترل فرسایش خاک را داشتیم، گفت: با این اقدامات مانع از دسترس خارج شدن خاک و خسارت به مناطق پایین دست شدیم و بارندگی‌های اخیر در شمال استان کرمان خسارت و مشکلی در پایین‌دست سازه‌های آبخیزداری مشاهده نکردیم.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی ها
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی‌ها
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • تزریق ۲۰۷ میلیون مترمکعب آب به سفره زیر زمینی
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری