Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:19:23 GMT

جشنواره اسوه‌های مقاومت در کرمان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۵۱۹۴

جشنواره اسوه‌های مقاومت در کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه مستندسازی زنان شهیده و مادران شهدای شاخص استان در مرحله اول ضرورت دارد گفت: جشنواره اسوه‌های مقاومت و همایش خانواده و فضای مجازی در کرمان برگزار می‌شود . ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، فاطمه‌السادات حسینی صبح امروز در جلسه کارگروه بانوان ستاد اربعین استان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: بی‌شک این اقدام تروریستی ناشی از ضعف دشمن در رویارویی با نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پنجمین جلسه زنان و خانواده استان و کارگروه بانوان ستاد اربعین استان تشکیل شده است گفت: 20 شهیده زن در استان کرمان داریم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با تبیین جایگاه زن در جامعه و نقش آن در دوران دفاع مقدس و همچنین نقش زنان در ایجاد کانون گرم خانواده بیان کرد: زنان در سخت‌ترین شرایط خانواده و فرزندان خود را مدیریت کردند و زنان کرمانی انقلابی هستند.

وی با اشاره به اینکه با همکاری بسیج خواهران اطلاعات زنان شهیده استان جمع‌آوری شده و در کنگره شهدای استان از آن رونمایی می‌شود افزود: مستندسازی زنان شهیده و مادران شهدای شاخص استان در مرحله اول ضرورت دارد که انتظار می‌رود صدا و سیما به این موضوع بپردازد.

حسینی با بیان اینکه 6500 شهید در استان کرمان داریم که بسیاری از مادران آنها به رحمت خدا رفتند گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق سرکشی از مادران شهدا را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اینکه طراحی تندیس مادر شهیدان سیف‌الدینی که مادر 4 شهید است انجام شده و در پارک مادر کرمان نصب می‌شود تصریح کرد: در استان کرمان نامگذاری اماکن به نام شهیده زن نداریم و بهتر است شهرداری‌ها نسبت به این موضوع اهتمام ورزند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه برگزاری جشنواره اسوه‌های مقاومت و همایش خانواده و فضای مجازی در برنامه است گفت: در رابطه با پیاده‌روی اربعین جلساتی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه مقرر شد دیدار با مادران و زنان شهدای مدافع حرم انجام شود عنوان کرد: نمایشگاه توانمندی‌های زنان و انقلاب و همایش دهیاران زن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.

حسینی با بیان اینکه نقش زنان در جهاد اقتصادی امروز یک نقش مهم و بی‌بدیل است افزود: اگر همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس زنان وارد شدند امروز هم وارد این عرصه شوند موفق می‌شویم.

انتهای پیام/ ت

R7860/P1336/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس اداره ورزش و جوانان سلماس گفت:این مسابقات  با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی و فراهم کردن موقعیتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و در کنار هم بودن خانواده‌ها برگزار می‌ شود.

اسماعیل پور گفت:  مقرر است مسابقات اسب‌دوانی و جشنواره شوی اسب شمالغرب کشور در آینده نزدیک در شهرستان سلماس برگزار شود.

او  افزود:  تمامی سوارکاران می‌توانند در این مسابقه و جشنواره شرکت و علاقمندان و خانواده‌ها نیز از آن دیدن کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم