Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:11:20 GMT

پیکر سردار شهید حسین منجزی در شوشتر تشییع شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۵۲۱۷

پیکر سردار شهید حسین منجزی در شوشتر تشییع شد

اهواز-ایرنا- با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان پیکر سردار شهید، جانباز 70درصدی دفاع مقدس،حسین منجزی از شهدای حادثه تروریستی اهواز در شوشتر تشییع شد.

به گزارش ایرنا صبح روز سه شنبه راس ساعت 7:30دقیقه صبح پیکر مطهر این شهید والا مقام وارد تیپ 45 نیرومخصوص شهرستان شوشتر شد.
بعد از استقبال باشکوه و برگزاری زیارت عاشورا، مراسم وداع با این شهید در حسینیه تیپ 45 نیرومخصوص برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپس پیکر مطهر این شهید راس ساعت 8:30دقیقه به مسجد آل طیب شهرستان شوشتر منتقل شد.
بعد از برگزاری مراسم گرامیداشت و وداع با شهید، اقشار و اقوام مختلف شهرستان شوشتر پیکر سردار شهید حسین منجزی را از مسجد آل طیب تا میدان 17شهریور بدرقه و تشییع کردند.
بعد از برگزاری مراسم تشییع این شهید در شهرستان شوشتر، پیکر وی جهت تشییع و خاکسپاری به شهرستان گتوند منتقل شد تا در زادگاهش یعنی بخش عقیلی شهرستان گتوند به خاک سپرده شود.
حسین منجزی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس از روستای بدیل از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند در حادثه تروریستی اهواز به شهادت رسید.
شهید منجزی در عملیات بدر در دوران دفاع مقدس از ناحیه دست و پا جانباز شده بود.
/6002/7159

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات شوشتر تشييع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ گروه‌های تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در اردیبهشت امسال پیکر‌های مطهر هشت شهید دوران هشت سال دفاع مقدس که مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ هستند را در منطقه عملیاتی شلمچه تفحص کردند.
کشف پیکر‌های مطهر این هشت شهید والامقام در حالی است که کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح پیش از این، از تفحص پیکر‌های مطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی «والفجر یک» واقع در فکه خبر داده بود.
با وجود گذشت ۳۰ سال از پایان جنگ تحمیلی، نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ هزار پیکر شهید همچنان مفقودالاثر هستند که گروه‌های تفحص شهدا در این سال‌ها با جست‌وجو در مناطق عملیاتی ایران و عراق، به دنبال یافتن بقایایی از پیکر‌های این شهدا هستند.

 

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم