Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-19@04:26:24 GMT

جشنواره فروش ویژه گراد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۵۲۲۹

جشنواره فروش ویژه گراد

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام گروه راهبرد آتی‌دانا، با مالکیت نام تجاری گراد، این مجموعه همه محصولات خود را با ۴۰ درصد تخفیف در فروشگاه‌های خود عرضه کرده است.

امروز نشان تجاری گراد تحت مالکیت گروه راهبردآتی دانا با ۲۰ نقطه فروشگاهی در تهران و شهرستان‌ها عرضه کننده سبد کامل پوشاک آقایان از جمله کت و شلوار، کت تک، شلوار تک، پیراهن، تیشرت، کیف، کفش، کمربند و… بوده و آماده ارائه محصولات و خدمات به مشتریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراد با اندیشه‌ای بلند و با استفاده از علوم روز همواره در تلاش است تا بهترین محصول و بالاترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند و در جهت همین مشتری‌مداری و شرایط خاص اقتصادی کشور، دست به این فروش ویژه زده تا همواره همراه مشتریان خود باشد.

انتهای پیام

true برچسب ها : تخفیف جشنواره گراد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه خدمات رسانی به لاماری سواران در نوروز ۱۴۰۳

مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور از برگزاری طرح ویژه نوروزی این شرکت از تاريخ 28 اسفند تا 14 فروردين1403 خبر داد و افزود: همزمان با شروع سال جدید و آغاز تعطیلات نوروزی، بسیاری از هم‌وطنان با خودروهای شخصی عازم جاده‌ها می‌شوند. یکی از دغدغه‌های رانندگان خرابی خودرو و ماندن کنار جاده است که اضطراب و استرس ناشی از آن شاید منجر به کاهش لذت و خوشی‌های سفر شود.

شیران ادامه داد: هدف از برگزاری طرح  ویژه خدمات رسانی به مشتریان لاماری در ایام نوروز، تسهيل خدمات‌دهی به مالکان خودرو لاماری از طريق تامين و ارسال سريع قطعات يدكی و امدادی مورد نيازشان است كه اميدواريم در انتهای اين طرح با بهبود شاخص‌های عملكردی‌مان بتوانيم شاهد افزايش رضايتمندی مشتريان در رابطه با شبكه خدمات پس از فروش باشيم.

مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور در خصوص طرح خدمات‌دهی و امدادرسانی نوروزی شرکت آرین پارس موتور گفت: این طرح از 28 اسفند ماه آغاز می‌شود و تا 14 فررودین 1403 ادامه خواهد یافت. 27 نمایندگی در 19 استان کشور به صورت شیفت فوق‌العاده شبانه‌روزی و ۲۴ساعته، آماده ارائه خدمات هستند و مشتریان شرکت آرین پارس موتور ضمن بهره‌مندی از ظرفیت پایگاه‌های ثابت، در 21 نقطه کشور از خدمات امدادی ناوگان سیار لاماری نیز بهره‌مند خواهند شد.

شیران با اشاره به اینکه  استفاده از خدمات اياب و ذهاب در اين طرح برای مشتريان به صورت كاملا رايگان است گفت: به منظور رفاه بيشتر مشتريان در نظر داريم نظارت‌های حضوری و سيستمی بر پايگاه‌های ثابت امدادي و ناوگان امداد سيارمان را در تعطيلات نوروزي با دقت بيشتری انجام دهیم.»

در ادامه نیز مسیح ملکوتی خواه، سرپرست مهندسی خدمات پس از فروش شرکت آرین پارس موتور درباره طرح امداد نوروزی این شرکت گفت: ما به واسطه 27 نمايندگی در 19 استان كشور و در قالب پايگاه‌های ثابت خدماتی و ناوگان امدادی جاده‌ای، آماده ارائه خدمات به مشتريان محترم برند لاماری هستيم.

به گفته وی با توجه به برنامه‌ريزی‌هایی قبلی و طرح جامع شرکت آرین پارس موتور جهت سرويس‌دهي به مشتريان لاماری در ایام تعطیلات نوروزی، ناوگان امدادي‌مان تجهيز شده و قراراست تا از طريق پشتيباني كه توسط همكارانم در ستاد خدمات پس از فروش انجام خواهد شد، در قالب خدمات امداد بالينی، حمل با خودروبر و همينطور پذيرش در محل پايگاه‌های ثابت آرین پارس موتور، به مشتريان عزيزمان خدمات کامل و فراگیری ارائه دهیم.»

 ملکوتی ادامه داد: خدماتی نظیر مشاوره تلفني به‌صورت 24 ساعته، خدمات باتری و لاستیک و حمل خودرو تا نزديك‌ترين نمايندگي در صورت عدم رفع ايراد، در طرح ویژه نورزی امداد شرکت لاماری انجام خواهد شد.

گفتنی است ناوگان امدادی مجهز و استانداردسازی شده شرکت آرین پارس موتور با حضور اکیپ‌های شیفت نوروزی در ستاد، پشتیبانی خواهند شد و مشتریان عزیز از طریق تماس با شماره تلفن 02148491199 امکان دریافت خدمات امداد در محل، حمل با خودروبر و پذیرش در نمایندگی‌های ثابت امدادی در شهرها و جاده‌های کشور را خواهند داشت.

ضمن آنکه در طرح امداد نوروزی لاماری، رفت و آمد خودروهای امداد به محل استقرار و مورد درخواست مشتریان کاملا رایگان خواهد بود و به منظور رفاه حال مشتریان و در نهایت افزایش رضایتمندی مالکان محترم خودرو لاماری در ایام تعطیلات نوروز، بر خدمات ارائه شده توسط نمایندگی‌های مجاز و ناوگان امدادی در مسیرهای مواصلاتی سراسر کشور نظارت کامل حضوری و سیستمی با دقتی مضاعف انجام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سفیر پاکستان در تهران: حجم تبادلات تجاری میان ایران و پاکستان باید به ۵ میلیارد دلار برسد
  • سفیر پاکستان در تهران: حجم تبادلات تجاری میان ایران و پاکستان باید به 5 میلیارد دلار برسد
  • تاریخ واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • هدیه عیدانه بیمه ملت به رانندگان؛ آغاز جشنواره تخفیف ۲۵ درصدی بیمه بدنه اتومبیل
  • طرح ویژه خدمات رسانی به لاماری سواران در نوروز ۱۴۰۳
  • آغاز جشنواره تخفیف ۲۵ درصدی بیمه بدنه اتومبیل
  • 25 اسفند؛ آغاز اجرای طرح امداد نوروزی 1403 در بهمن موتور
  • فروش 26 رقم نهال تجاری اصلاح شده و زودبارده در کرج
  • باشگاه مشتریان آروا فصلی جدید در صنعت ابزار
  • انواع لایت باکس تبلیغاتی و نقش آن در تبلیغات محیطی و جذب مشتری و افزایش فروش