Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکز خراسان رضوی،  در این مراسم که در منزل پدر این شهید والامقام برگزار شد، امام جمعه بردسکن در سخنانی ضمن محکومیت جنایت تروریستی اهواز گفت : دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب بدانند که به فرموده رهبر معظم انقلاب قطعا سیلی محکمی از ملت ایران در برابر این جنایت خواهند خورد.

حجه الاسلام امینی نعمت امنیت ایران را در شرایط ناامن منطقه، مرهون خون شهدا دانست و گفت : همه ما باید این دستاورد بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پاسداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین شهدا را افتخار ایران و آبروی دنیای اسلام دانست و گفت : در مجالس شهدا می بایست راه و هدف آنها را برای نسل جوان تبیین کنیم .

فرمانده سپاه بردسکن هم در سخنان کوتاهی با گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب ، حافظین امنیت ایران گوشمالی سختی به تروریست ها و حامیان آنها خواهند داد.

سرهنگ محبی با اشاره به تقدیم 83 شهید از بخش شهرآباد گفت: این طرح تا کنون در منازل پدری چهارده شهید شهرستان برگزار شده است.

روستای فیروز آباد به عنوان دروازه ولایت خراسان رضوی پنج شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است .

شهید سید احمد موسوی در سال 62، مفقود الاثر و پس از 15 سال دوری از وطن در سال ۷۷ پیکرش بر دستان مردم همیشه در صحنه بخش شهرآباد تشییع شد.

پخش کلیپ  زندگی نامه شهید و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان رضوی بردسکن شهرآباد طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرمانده سپاه چالدران  در این مراسم با بیان اینکه ثمره خون شهدا باعث اقتدار کشور شده است، گفت: باید قدردان و ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم تا به کشور آسیبی وارد نشود.

 سرهنگ درستی  با تبریک عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: در این عملیات به یاری خداوند و به دستور مرجع بزرگ شیعیان و فرمانده کل قوا، رهبر فرزانه انقلاب و به دست پرتوان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح، قدرت الهی و عظمت اسلام به همه عالم اثبات شد.

وی ضمن تبریک  سالروز تاسیس سپاه پاسداران، افزود: سپاه مظهر خیر و برکت و از ابتدا پشتیبان و حافظ اصلی همه جنبش‌های مقاومت در منطقه بوده است.

فرمانده سپاه چالدران  در ادامه این مراسم گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و تمام نشدنی از شکوه، اقتدار، موفقیت و توانمندی ایران اسلامی و نماد برجسته مقاومت و ایستادگی ملت در برابر زورگویان و استکبار جهانی است.

دیگر خبرها

  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • کنعانی: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام با صلابت ادامه خواهد یافت
  • نام شاعران کهن و معاصر بر کوچه‌های یک محله در بندرعباس