Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@15:34:31 GMT

صدای طرفداران الغرافه هم از دست طارمی درآمد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۵۴۸۲

صدای طرفداران الغرافه هم از دست طارمی درآمد

  مهاجم اسبق پرسپولیس در قطر هم موقعیت‌های زیادی را به هدر می‌دهد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال الغرافه قطر ابتدای این هفته به مصاف تیم الدحیل رفت و با نتیجه ۴-۲ شکست خورد. مهدی طارمی در این مسابقه یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

با این حال اتفاق جالبی در صفحه توئیتر این بازیکن رخ داد. طارمی روز مسابقه یک توئیت را مبنی بر "روز مسابقه" منتشر کرد، اما این توئیت با واکنش برخی از هواداران این تیم مواجه شد که به زبان لاتین از او خواسته بودند تا کمتر موقعیت خراب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از کاربران هم سوال کرده بود او قرا است چند موقعیت خراب کند و دیگری حدس زده بود بین ۳ تا ۵ موقعیت!

طارمی در الغرافه بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و گل‌های حساسی را هم زده، اما همچنان موقعیت‌های زیادی را خراب می‌کند.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: طارمی طارمی در الغرافه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از تعویض یک هزار و ۹۷۰ فقره کنتور خراب در سال گذشته خبر داد.یداله سلطانی با اشاره به تأثیر کنتور‌های خراب در میزان هدررفت آب اظهار داشت: در راستای کاهش آب بدون درآمد و جلوگیری از پرت آب و دقت در تعیین مصارف مشترکین، یک هزار و ۹۷۰ فقره کنتور خراب در سال ۱۴۰۲ تعویض شد.

وی افزود: با توجه به اعلام برخی از مشترکین در خصوص تعویض کنتور‌های معیوب، به منظور استانداردسازی انشعابات مشترکین، طبق بررسی کارشناسان نسبت به تعویض کنتور‌ها با هدف دستیابی به میزان واقعی هدررفت و خدمات رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان اقدام شد.

سلطانی با اشاره به ۲۰۵ فقره اصلاح و استاندار سازی انشعابات آب در سال گذشته تصریح کرد: این اقدامات توسط پیمانکاران و با نظارت معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوی و در راستای اصلاح انشعابات فرسوده انجام شده است.

دیگر خبرها

  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • پس لرزه‌های بازگشت گشت ارشاد؛ صدای همه درآمد!
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • ۳ سریال کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال