Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

شرکت هواپیمایی ایرفرانس و کی‌ال‌ام به دنبال برقراری پرواز تهران-استانبول-پاریس به صورت پروازهای مشارکتی هستند.

به گزارش تین‌نیوز، شرکت هواپیمایی کی‌ال‌ام و ایرفرانس در اطلاعیه‌ای به دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی اعلام کرده است: آخرین پرواز تهران-پاریس شرکت هواپیمایی ایرفرانس در تاریخ 18‌سپتامبر 2018 و آخرین پرواز تهران-آمستردام شرکت هواپیمایی کی‌ال‌ام در تاریخ 23 ‌سپتامبر 2018 انجام شد که متاسفانه با توجه به دلایل اقتصادی پروازهای این شرکت به ایران متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه به پروازهای مشارکتی اشاره شده و آمده است؛ در حال حاضر شرکت هواپیمایی کی‌ال‌ام و ایرفرانس همکاری خود را با هواپیمایی عمان‌ایر ادامه خواهد داد که از طریق مسقط شبکه پروازی هواپیمایی کی‌ال‌ام پوشش می‌دهد.

هم‌چنین منتظر تایید نهایی از طرف سازمان هواپیمایی کشوری جهت برقراری پروازهای مشارکتی بین هواپیمایی ایرفرانس و هواپیمایی اطلس گلوبال به صورت تهران-استانبول-پاریس در آینده نزدیک هستیم.

در بخشی از این نامه به همکاری با هواپیمایی فلای‌دبی اشاره شده و افزوده است: فروش بر روی شبکه پروازی ایرفرانس- کی‌ال‌ام از طریق هواپیمایی فلای دبی از دیگر شهرهای ایران همانند سابق برگزار است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور

آفتاب‌‌نیوز :

ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به دلیل مشکلات ناشی از ابطال و یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام شده محدودیت عملیاتی اعمال شده در فرودگاه‌ها برطرف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پرواز‌های برنامه ریزی شده می‌باشند.

مسافران محترم میتوانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری