Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، سردار محمدرضا میرحیدری در نشست آمران به معروف  وناهیان از منکر نیروی انتظامی استان با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزد  با اشاره به اینکه استان یزد از دیرباز به شهر مذهبی و دارالعباده شناخته می‌شده گفت : یکی از ویژگی‌های بارزی که سبب شده مردم یزد به این عنوان در کشور شناخته شوند توجه ویژه آنها به ارزش‌های دینی و مراسم مذهبی است که در روزهای مختلف سال در یزد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: 12 اکیپ گشتی پلیس اخلاقی در مرکز استان و در هر شهرستان استان هم یک اکیپ ایجاد شده و در راستای ایجاد و حفظ امنیت اخلاقی جامعه تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد با برپایی کاروان عروسی مزاحمت‌های بسیاری برای مردم به‌وجود می‌آورند افزود: تذکر به 93 کاروان عروسی از جمله مورادی است که در این زمینه انجام شد و 22 دستگاه خودرو هم توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان یزدگفت : همچنین در راستای افزایش آرامش شهروندان در معابر، با خودروهایی که اقدام به آلودگی‌های صوتی و مزاحمت‌هایی برای مردم می‌کردند برخوردهای لازم صورت گرفته است.

میرحیدری از توزیع بیش از هشت هزار بروشور تبیینی و توجیهی در جامعه و در راستای پیشگیری از تخلفات و ضرورت رعایت قوانین و ارزش‌ها خبر داد و عنوان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در استان و از سوی نیروی انتظامی در راستای فعالیت‌ها و مباحث فرهنگی صورت گرفته توزیع بسته‌های فرهنگی و مذهبی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه بانوان بوده که از جمله این بسته‌ها می‌توان به توزیع چادر اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان یزد رشد قارچ‌گونه کافی‌شاپ‌ها و قهوه‌خانه‌های غیرمجاز و یا با تخلفات مختلف را یکی از مواردی دانست که در استان یزد وجود دارد و نیروی انتظامی در راستای جلوگیری از مشکلات چنین واحدهایی، اقدام به برخورد قانونی با آنها کرده است.

وی گفت : در حوزه فضای مجازی با پشتیبانی پلیس فتا و پلیس امنیت در رصد و پایش این فضا برای جلوگیری از انتشار مطالب و تصاویر غیرمجاز و مبتذل اقدامات لازم صورت پذیرفته و با برخی از متخلفان هم برخورد صورت گرفته و تذکرات لازم هم ارائه شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد صوتی گشت امنیت اخلاقی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ نفر اراذل که اقدام به عربده کشی، شرارت، ضرب‌وجرح و ایجاد رعب وحشت در بین شهروندان در محدوده باقرشهر کردند، خبرداد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری 6 شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران انتظامی کلانتری 175 باقرشهر، افزود: شروران دستگیر شده که در 48 ساعت گذشته با نزاع و درگیری، عربده‌کشی و ضرب‌وجرح باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بودند؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محدوده باقرشهر دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این شروران باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد، گفت: متهمان دستگیر شده که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت هستند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارقان 300 میلیاردی در اشتهارد

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی