Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نقدينه- صورت هاي مالي سال 1396در مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام بيمه آرمان (نوبت دوم) اين شرکت با اکثريت آراء تاييد و تصويب شد.
به گزارش پايگاه خبري نقدينه، در اين جلسه که به رياست حسن رضا دليري و با حضور 74.63درصد صاحبان سهام برگزار شد، عليرضا بيانيان مديرعامل گزارش هيات مديره از عملکرد سال مالي منتهي به 1396را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش، بيمه آرمان در سال 96بيش از سه هزار ميليارد ريال حق بيمه توليد کرده که در مقايسه با سال قبل از آن 35درصد رشد داشته است. همچنين مجموع خسارت پرداختي اين شرکت در سال 96بيش از دو هزار و 154ميليارد ريال است که در مقايسه با سال قبل از آن، 43درصد رشد داشته که وقوع دو مورد خسارت زلزله استان هاي کرمانشاه و خراسان شمالي علت اين افزايش عنوان شده است.
نسبت خسارت سال 96نيز معادل 72درصد است که در مقايسه با سال قبل از آن چهار واحد رشد داشته است. مدير عامل بيمه آرمان همچنين در اين گزارش، استقرار نظام جامع مالي و فني با رعايت اصول حرفه اي، ايجاد پرتفوي بهينه و اصلاح ترکيب پرتفوي، تعيين تکليف و پرداخت بخش عمده اي از تعهدات معوق زيانديدگان رشته ثالث و درمان و بدهي هاي مالياتي شرکت و عوارض قانوني را از اهم اقدامات و فعاليت هاي اين شرکت در سال 96برشمرد.
انتخاب موسسه حسابرسي آزموده کاران به عنوان بازرس قانوني و حسابرس مستقل و موسسه حسابرسي بهراد مشار به عنوان بازرس علي البدل براي سال مالي 1397و تعيين روزنامه ¬هاي دنياي اقتصاد و ابرار براي درج آگهي¬ هاي اين شرکت از ديگر مصوبات مجمع عمومي بيمه آرمان بود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • تصویب دو طرح پژوهشی در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه