Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،حسین وطن دوست  در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری افزود: سرمایه گذاران مناطق محروم باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند و بانک های عامل هم برای پرداخت تسهیلات بانکی مساعدت لازم را داشته باشند.
وی سرمایه گذاری و اشتغال در مناطق محروم را یاد آور شد و گفت: دولت تدبیر و امید اشتغال را در دستور کار قرار داده و همه مکلف هستند بستر و زمینه سرمایه گذاری را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون برنامه ریزی ،اداری و مالی فرماندار اردبیل با بیان اینکه تنها راهکار ایجاد اشتغال جذب سرمایه است، افزود: میزان پرداختی بانک ها به معرفی شدگان قابل رضایت نیست و ضروری است بانک ها در پرداخت تسهیات اشتغال تسریع کنند. 
وی اظهار داشت: حوزه سرمایه گذاری شاه کلید توسعه ، ایجاد اشتغال پایدار و تحول اقتصادی استان است و برای تحقق آن جلب و جذب سرمایه گذاران با اعمال مشوق های لازم ضرروی است .
وطن دوست اضافه کرد: به منظور حذف بروکراسی اداری و شتاب در توسعه اقتصادی، اشتغال مولد و ارائه خدمات مطلوب به سرمایه‌ گذاران پنجره واحد سرمایه گذاری در استان اردبیل راه اندازی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال توسعه پایدار سرمایه سرمایه گذاری فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه

امتداد -بر اساس احکام بودجه، امسال ۱۹ میلیارد دلار برای حمایت از تولید وارد صندوق توسعه خواهد شد و ۱۰۰ همت به سرمایه بانک مسکن برای جهش تولید مسکن تزریق می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،‌ نگاهی به احکام بودجه ۱۴۰۳ در خصوص حمایت از تولید نشان میدهد از کانالهای متفاوت شامل تخصیص مستقیم منابع دولتی و ارائه تسهیلات ریالی و ارزی، برنامه حمایت از تولید در دستور کار دولت و مجلس قرار خواهد گرفت.

درگام نخست از ۳۱ هزار میلیارد تومان منابع مستقیم لحاظ شده برای حمایت از تولید ۷۰ درصد در اختیار استانها قرار خواهد گرفت. بر این اساس به هر استان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.۳۰ درصد مابقی نیز در اختیار دولت قرار خواهد گرفت. وقتی این منابع با تسهیلات بانکی تلفیق میشود به ۹۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت تبدیل خواهد شد.

۱۰۰همت به سرمایه بانک مسکن تزریق میشود

در سال جاری سرمایه بانک مسکن حدود ۱۰۰ همت افزایش خواهد یافت که از این فضا برای جهش تولید مسکن در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

واریز ۱۹ میلیارد دلار به صندوق توسعه

همچنین در سال ۱۴۰۳ حدود  ۱۹  میلیارد دلار از محل فروش نفت؛ وارد صندوق توسعه ملی می‌شود که این رقم به عنوان تسهیلات در اختیار بخش خصوصی در جهت ارتقا تولید قرار خواهد گرفت.

۶۴۰ همت سرمایه گذاری مستقیم شرکتهای دولتی نیز از دیگر کانالهای اصلی ارتقا تولید در کشور خواهد بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • بانک مسکن: در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • بانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند