Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ممیزی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه کالاهای احتکار شده مکشوفه در شهرستان ابهر در حال توزیع می باشد گفت: بیش از 23 تن برنج ایرانی وخارجی و 400 کارتن مواد شوینده با نرخ دولتی در دو مرحله عرضه و مابقی مکشوفات هم پس از هماهنگی های لازم توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممیزی افزود: 2 هزار و 58 قوطی روغن موتور ، 27 تن برنج ایرانی وخارجی ، 757 دستگاه لوازم خانگی، 2 تن مرغ تنظیم بازار و هزار و330 کارتن مواد شوینده از جمله کالاهای احتکار شده مکشوفه در استان زنجان است.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با محتکران گفت: این متخلفان و محتکران تاکنون بیش از 3 میلیارد و600 میلیون ریال جریمه شده اند.

انتهای پیام/ن

 

برخورد قاطع با محتکران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نائب رئیس کمیسیون صنایع بهداشتی و آرایشی اتاق ایران و تهران در مصاحبه با خبرنگار گروه تجارت خارجی گفت: سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین آلات وابسته ۱۴۰۳ از ۲۹ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه برگزار میشود.۲۰ هیئت تجاری از صربستان، ارمنستان و چین از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

علیرضا کیانی در ادامه افزود: ۲۶۸ شرکت داخلی ۶۹ شرکت خارجی از کشور‌های چین، فرانسه، ترکیه، اسپانیا، هند، آلمان، ایتالیا، روسیه، مالزی، آرژانتین، بلژیک، کره جنوبی و هلند در این نمایشگاه شرکت میکنند.

وی بیان کرد: در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی ۱۲ کارگاه آموزشی و جلسات دوجانبه بین تجار داخلی و خارجی تشکیل خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع بهداشتی و آرایشی اتاق ایران و تهران اظهار کرد: سال گذشته حدود ۱۳۰ میلیون دلار محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده از کشور صادر شده که حدود ۲۵ میلیون دلار آن سهم صادرات محصولات آرایشی، بهداشتی و ۹۵ میلیون دلار آن سهم صادرات محصولات شوینده بوده است.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود
  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است
  • برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد