Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدنعیم امینی فرد، نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص سوال امروز نماینده مردم زابل و پاسخ وزیر ورزش و جوانان، گفت: سوال نماینده محترم مردم زابل بیشتر درخصوص کمبود سرانه فضای ورزشی به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده بود که پاسخ دکتر مسعودسلطانی فر به این سوال هم برای نماینده سوال کننده و هم بقیه نمایندگان، قانع کننده، خوب و منطقی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان توضیح داد: در دوره اخیر مجلس شورای اسلامی و با تصویب قانون 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش، سلطانی فر پیگیری های مستمری برای اختصاص بودجه داشتند و حرکت های خوبی با تخصیص آن در ورزش آغاز شده است.

امینی فرد با بیان این که صحبت های وزیر ورزش و جوانان درخصوص اقدامات این وزارتخانه در توجه به استان های محروم بود، افزود: خود بنده شاهد این اقدامات بوده ام و انصافا نسبت به دوره های گذشته خیلی حرکت های خوبی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده ولی به دلیل فاصله زیادی که این استان با استان های برخوردار دارد نمی توان در کوتاه مدت تحول بزرگی انجام داد.

وی با بیان این که پاسخ وزیر ورزش و جوانان به سوال نماینده محترم زابل، خوب، منطقی و قانع کننده بود، افزود: تعهد دکتر سلطانی فر مبنی بر این که توسعه امکانات و زیرساختهای ورزشی مطابق با آمایش سرزمینی و با اولویت مناطق محروم خواهد بود، نیز بسیار ارزشمند است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درخصوص سفرهای وزیر ورزش و جوانان به استان ها و بازدید از امکانات مناطق محروم و دورافتاده، گفت: دکتر سلطانی فر سفرهای متعددی را به استان های کشور داشتند که بیشتر آن ها در دوران مجلس دهم رقم خورده است و خود بنده در دو سفر سلطانی فر به استان سیستان و بلوچستان حضور داشتم و سفر به مناطق مرکزی استان نیز در برنامه ها قرار دارد.

محمد نعیم امینی فرد گفت: این سفرها به جهت برخورد میدانی و عملیاتی با حوزه های مربوطه، در تسهیل و تسریع امور، حل مشکلات و روان سازی کارهای اجرایی بسیار اثرگذار است و این نگاه به تبع در سیاست گذاری ها، بودجه ریزی و اولویت بندی ها تسری پیدا می کند که بسیار ارزشمند است.

رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: با توجه به سابقه مدیریتی دکتر سلطانی فر در استان های مختلف و صحبت های امروز در صحن علنی مجلس، نگاه وزیر به ورزش را جامع می دانم و در مجموع جلسه امروز را خوب ارزیابی می کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان صحن علنی مجلس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۵۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود

به گزارش ورزش سه، او با توجه به اهمیت سازمان مطبوعش اولین سخنران این مراسم بود که با ازدحام عجیب و غریب در حال برگزاری است. خلاصه صحبت های بازیان به شرح زیر است.

ابراهیم بازیان در ابتدا گفت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید. امیدوار هستیم  پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد.

وی افزود: بعد از هشت بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رییس سازمان خصوصی با تاکید به تلاش دولت برای حل این مشکل، خاطرنشان کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند.

او ادامه داد: یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هولدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلا اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و آقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است