Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، مهرداد غضنفری، معاون توسعه و منابع انساني استانداري قم در سومين جلسه راهبردي مديريت توسعه استان که با حضور مديران دستگاه‌هاي دولتي صبح امروز برگزار شد، گفت: رضايت ارباب رجوع از دستگاه‌هاي دولتي مهم‌ترين هدف سازمان‌های دولتی است.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری قم آشنايي کارکنان و مديران با وظايف و اختيارات قانوني، نصب منشور حقوق شهروندي در ادارات و تسهيل در روند پاسخگويي را از مواردی خواند که مي‌تواند رضايت ارباب رجوع و درصد موفقيت کارمندان و مديران را بالا ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غضنفري کارمند سالاري را يکي از مشکلات امروز دستگاه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: نظارت و ارزيابي دو مقوله ايست که امروز در ادارات براي درست اجرايي شدن وظايف کارکنان و مديران اعمال مي‌شود.

وی افزود: اگر سيستم خود کنترلي در بين مديران و کارمندان باشد ديگر نيازي به نظارت و ارزيابي نيست.

در اين جلسه مديران استان درباره برنامه نظام جامع تحول اداري 3 ساله کشور بحث و گفتگو کردند و موظف شدند تا پايان بهمن ماه برنامه هاي دستگاه‌هاي خود را در اين موضوع به سازمان مديريت و برنامه ريزي استان ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قم مدیریت توسعه نظارت ارزیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی

شرکت سیسکو اعلام کرد هکرها از بعضی از دستگاه‌های امنیت دیجیتالی این شرکت برای نفوذ به شبکه‌های دولتی در سراسر جهان استفاده کرده اند.

به گزارش ایسنا، شرکت سیسکو سیستم در یک پست وبلاگ اعلام کرد تجهیزات «ادپتیو سکیوریتی اپلاینس» این شرکت، آسیب پذیریهای ناشناخته‌ای داشته که مورد بهره برداری یک گروه از هکرها به نام  UAT۴۳۵۶ قرار گرفته است.

در پست وبلاگ سیسکو، این گروه به عنوان هکرهای پیشرفته تحت حمایت دولتی، توصیف شده اند و اعلام شده است تحقیقات سیسکو، قربانیانی را شناسایی کرده که شامل شبکه‌های دولتی در سراسر جهان بوده اند. سیسکو اعلام کرد این آسیب پذیری، اکنون ترمیم شده است.

این شرکت در بیانیه ای، از مشتریانش خواست فورا اقدام کرده و نرم افزارشان را به روزرسانی کنند اما جزئیات بیشتری درباره این رخنه ها که می گوید مربوط به اوایل امسال است، اعلام نکرد.

تجهیزات امنیتی مانند روترها و سایر دستگاه‌های پیشرفته، به وسیله‌ای محبوب برای هکرهای پیشرفته تبدیل شده‌اند، زیرا در محیط شبکه هدف قرار دارند و نظارت بر آنها دشوار است.

سیسکو در پست خود هشدار داد شواهدی دیده است که نشان می‌دهد هکرهای UAT۴۳۵۶، به دستگاه‌های شبکه مایکروسافت و سایر فروشندگان علاقه دارند حمله کنند و احتمالا حمله می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت (CISA) اعلام کرد در حال حاضر شواهدی مبنی بر تاثیر این فعالیت بر شبکه‌های دولتی آمریکا، تایید نکرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد / تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند