Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از ایلام, افشین سراجی که به همراه تیم آتشن نشانی تهران در این مسابقات شرکت کرده بود در وزن مثبت 100 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره این مسابقات شد

آتش نشانان شهرداری تهران در رشته آرم ستلینگ( مچ اندازی) موفق به کسب 5 مدال شده اند و افشین سراجی در وزن مثبت 100 مدال نقره و در وزن منهای 100 کیلوگرم مدال برنز را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
افشین سراجی که در رشته های دیگری هم فعالیت می کند هم اکنون عضو تیم ملی راگبی کشورمان بوده و در چند دوره مسابقات جهانی نیز باعث کسب چند مدال و افتخار برای کشورمان شده است. وی از سال 2015 تا 2018 و هم اکنون به صورت پیاپی در تیم ملی راگبی ایران حضور داشته است. حضور در مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک 2015 ،مسابقات 15 نفره غرب آسیا در سال 2016 ، مسابقات هفت نفره آسیا در سال 2016 ،مسابقات 7 نفره آسیا در سال 2017،جمله سوابق افشین سراجی در تیم ملی راگبی ایران است. وی که از کارکنان سازمان آتش نشانی تهران است در مسابقات جهانی راگبی ساحلی هم از سال 2015 تا 2017 حضور داشته است

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جهان سازمان آتش نشانی کره جنوبی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی

میثم رشتبر با عزمی راسخ رکورد جهانی تکنیک‌های رزمی روی کیسه بوکس را به نام خود به ثبت رساند.

این حرکت ارزشمند در زمان ۴۸ ساعت و بدون وقف با نظارت دقیق کمیته ثبت رکورد فدراسیون و سازمان‌های بین‌المللی ایمارو و تافیسا برگزار شد، مهارت و استقامت خارق‌العاده رشتبر را به اثبات رساند و جلوه‌ای دیگر از تعهد داوطلبان هلال احمر در مسیر صلح و بشردوستی را به نمایش گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی