Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران که با هدایت کارلوس کی روش پرتغالی برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا 2019 امارات آماده می شود، تاکنون تنها در دیدار دوستانه مقابل ازبکستان شرکت کرده که با گلزنی مهدی ترابی و پیروزی یک بر صفر یوزهای کشورمان همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شاگردان پیر مرد پرتغالی قرار است، 24 مهرماه در ورزشگاه آزادی رو در روی بولیوی قرار بگیرند که برگزاری این بازی هم قطعی است. در نشست کار گروه رسانه ای فدراسیون فوتبال که یکشنبه هفته جاری ( یکم مهرماه 1397 ) برگزار شد، مسئولان فوتبال ایران اعلام کردند که تیم ملی کشورمان به مصاف تیم های برزیل و قطر بروند، البته زمان قطعی و مکان این مسابقه هنوز مشخص نیست و در آینده اعلام خواهد شد.

نکته مهم در خصوص اردوی جدید، نام حریف نخست تیم ملی ایران است. طبق برنامه از پیش اعلام شده، پس از پایان هفته هشتم رقابت های لیگ برتر و مسابقات جام حذفی، لیگ تعطیل می شود و دور دوم مراحل آماده سازی تیم ملی فوتبال از 13 تا 25 مهر آغاز خواهد شد.

طبق اعلام برخی منابع در فدراسیون فوتبال، قرار است یوزهای ایرانی 20 مهر به مصاف تیم آفریقایی بروند اما باید بدانید که تمامی تیم های این قاره از تاریخ 8 تا 16 اکتبر ( 16 تا 25 مهر ) زیر نظر فیفا باید در مسابقات مقدماتی جام ملت های آفریقا 2019 حضور یابند و به نظر می رسد، دیدار نخست تیم ملی ایران  در دور دوم مرحله آماده سازی لغو است یا حریفی غیر از آفریقایی ها رو در روی شاگردان کی روش قرار خواهند گرفت.

جام ملت های آسیا 2019 امارات از دی ماه 1397  آغاز می شود و تیم ملی فوتبال ایران با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه است.

بیشتر بخوانید:

 قرارداد کی روش تمدید شد/ 4 شرط بزرگ سرمربی پرتغالی

کی روش در مراسم بهترین های سال فوتبال فیفا

دلیل ملاقات تاج و اینفانتینو مشخص شد

انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال ایران با کدام تیم آفریقایی بازی می کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور ۲۹ تیم در صربستان پیگیری می‌شود. تیم والیبال دانش آموزی ایران که با هدایت آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، امروز (شنبه هشتم اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفت و با شکست حریف فینالیست شد.

تیم ایران در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسید تا ششمین برد خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و راهی دیدار نهایی شود. تیم ایران در ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه ۲۶ بر ۲۴ مغلوب حریف شد اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۰ بر ۱۸ به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

سرمربی تیم والیبال دانش آموزی ایران درباره عملکرد تیم کشورمان در این رقابت‌ها گفت: تیم ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک همگروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

آرش صادقیانی تصریح کرد: والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند.

وی با بیان این‌که از ساعت ۱۰:۳۰ امروز (شنبه هشتم اردیبهشت) به وقت تهران و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفتیم، گفت: خوشبختانه با شکست این تیم راهی دیدار نهایی شدیم.

سرمربی تیم والیبال دانش آموزی ایران با یادآوری حضور چهار تیم قدرتمند ترکیه، ایران، چین‌تایپه و آلمان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: ایران با شکست چین تایپه به فینال صعود کرد و در طرف مقابل تیم آلمان هم موفق به شکست سه بر دو ترکیه شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا حریف ایران در فینال شود.

وی در پایان گفت: تا کنون مسابقات به صورت دو برد از سه ست برگزار شده بود و در مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال، رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج ست برگزار می‌شود.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان ساعت ۱۹ روز یکشنبه نهم اردیبهشت به وقت محلی (صربستان) برگزار می‌شود.

کد خبر 6089970 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • بورکینافاسو خواهان استفاده از توانمندی‌های ایران است
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!