Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:51:05 GMT

انفجار مین در نزدیکی مریوان 2 کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۶۳۰۶

انفجار مین در نزدیکی مریوان 2 کشته بر جا گذاشت

سنندج - ایرنا - سرپرست فرمانداری مریوان گفت: انفجار مین در نزدیکی مرز این شهرستان و در خاک کشور عراق موجب مرگ 2 نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.

یوسف باشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انفجار این مین در خارج از محدوده مرزهای کشور و در خاک عراق بوده است.
وی اضافه کرد: این افراد به دلیل آلوده بودن منطقه به مین با یکی از مین های به جا مانده از دوران دفاع مقدس برخورد کردند و بخاطر انفجار آن جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان مریوان با بیش از 150 هزار نفر جمعیت در 130 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد و حدود 100 کیلومتر با منطقه اقلیم کردستان عراق مرز مشترک دارد.
6108/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي انفجار مين مرز مريوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی در مریوان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان در مراسم بهره برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی ساحل شهر مریوان گفت: این جایگاه در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع با دارا بودن دو مخزن به ظرفیت ذخیره سازی ۹۰ هزار لیتر بنزین احداث شده است.

جهانبخش نوکانی با اشاره به اشتغالزایی ۱۰ نفر در این جایگاه گفت: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله می‌باشد.

وی از هزینه کرد ۵۰ میلیارد تومان برای ساخت این جایگاه خبر داد و افزود: این جایگاه بر اساس آخرین استاندارد‌های زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و تمامی مراحل اجرای طرح کهاب را انجام داده است.

با افتتاح این جایگاه شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • تصویری از کشتی غول‌پیکر اسرائیلی در نزدیکی بندرعباس
  • زخمی شدن 4 نظامی اسرائیلی در نزدیکی مرز لبنان
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان از فردا در مریوان
  • انارخوری شاه قاجار در نزدیکی دوازدیمون روستای کن
  • بهره برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی در مریوان
  • تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به میزبانی مریوان برگزار می شود
  • پرداخت ضرر و زیان نزدیکی فرودگاه به بافت مسکونی، ساز و کار قانونی ندارد