Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت حوزه مقاومت بسیج سه روح الله بیش از 100 بسته لوازم التحریر جهت توزیع بین دانش آموزان نیازمند میبدی تهیه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مرتضی حسینی نسب در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به برنامه های بسیج در راستای محرومیت زدایی بیان داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای برنامه های محرومیت زدایی و مردم یاری بیش از 100 بسته لوازم التحریر به ارزش 40 میلیون ریال توسط حوزه مقاومت بسیج سه روح الله برای توزیع بین دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت تهیه و در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد انگیزه و شادی در میان دانش آموزان نیازمند شهرستان در آستانه سال تحصیلی جدید برشمرد.

دبیر ستاد یادواره شهدای شهیدیه  با بیان اینکه این لوازم التحریر همگی ایرانی و تولید داخل کشور است، گفت: فرهنگ‌سازی برای استفاده از کالای ایرانی باید از سنین پایین شروع شود و به همین دلیل لوازم التحریری که توزیع می‌شود در برگیرنده تصاویر شهدا و بخش‌هایی از سخنان رهبری است.

حسینی نسب در پایان اظهار داشت: بسیج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای کشور از ظرفیت های فراوانی برای حضور در عرصه های مختلف از جمله عمرانی و محرومیت زدایی برخوردار بوده و همواره با انجام کارهای عمرانی نسبت به رفع محرومیت اقدام کرده است. تلاش بسیج در رشد و تعالی و گسترش علم نیز همیشگی است. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین مباشری از اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، خدمات مومنانه و پروژه‌های عمرانی، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه سروستان همچنین از برگزاری اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، برگزاری بیش از ۱۰ پروژه عمرانی منازل محرومین، خدمات‌رسانی و برگزاری کلاس‌های تقویتی دانش آموزان، سرکشی از خانواده‌های شهدای جهادگر، بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و برگزاری کلاس خاتم‌کاری و … در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

وی در پایان گفت: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت ماه انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6097067

دیگر خبرها

  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید