Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیرو اعلام رییس سازمان سینمایی در اردیبهشت ماه مبنی بر تداوم حضور داروغه زاده در این دوره جشنواره فیلم فجر، با طی رفع مشکل اداری، وی همچنان و رسما دبیر جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، پیرو اعلام رییس سازمان  سینمایی در اردیبهشت ماه مبنی بر تداوم حضور داروغه زاده در این دوره جشنواره فیلم فجر، با طی رفع مشکل اداری، وی همچنان و رسما دبیر جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داروغه زاده دبیر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر نیز بوده است.

فراخوان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ابراهیم داروغه زاده جشنواره فیلم فجر دبیر جشنواره فیلم فجر اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!

فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

به گزارش خبرآنلاین، ترانه علیدوستی که این روز‌ها دوباره با فیلم «تفریق» به سینما‌ها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود ۲۰ سال داشت.

ترانه علیدوستی در فیلم من «ترانه ۱۵ سال دارم»

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • باخت تیلور مشکل حسن یزدانی و کامران قاسمپور را حل کرد!
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم