Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاليكه تاجگردون روز يكشنبه در پست اينستاگرامي خود بانك مركزي را عامل آزار و اذيت مردم معرفي كرد به ناگاه روز بعد از هماهنگي هاي خوب مجلس با بانك مركزي طي جلسه اي خبر داد.

به گزارش جيب نيوز، تاجگردون ، رييس كميسيون برنامه و بودجه ، در روز يك شنبه در يك پست اينستاگرامي عجيب صراحتا گفته بود : شک ندارم بانک مرکزی و سیستم بانکی و برخی از ارکان دولت تعمداً ماموریت بر خرابتر شدن اوضاع و اذیت کردن مردم را دارند!


اين گفته هاي تاجگردون در اوضاع متشنج فعلي و در حاليكه قيمت ارز همچنان روند افزايشي داشته بسيار عجيب مي نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندي پيش بود كه همتي در نشستي با كار شناسان و برخي مقامات پولي و ارزي از انها خواست از ارايه اظهاراتي كه به بحراني تر شدن فضا مي انجامد خودداري كنند.

در حاليكه هدف و علت إظهار نظر تاجگردون ،رييس كميسيون برنامه و بودجه ، مشخص نشد اما اين نماينده مجلس روز دوشنبه به ناگاه طي اظهارنظري اعلام كرد پيرو جلسه روز قبل امروز رييس كل بانك مركزي تشريف اوردند و دغدغه هاي نمايندگان مطرح شد و هماهنگي هاي خوبي صورت گرفت.

اين تغيير رويه تاجگردون از يقين به عامليت بانك مركزي و أركان دولتي بر خراب كردن اوضاع و ازار و اذيت مردم به هماهنگي هاي خوب با بانك مركزي جاي سوال دارد!

اين اظهارات تاجگردون در حالي است كه حسين راغفر ،كارشناس اقتصادي نيز در برنامه پايش طي اظهاراتي مشابه عنوان داشته بانک‌هاو موسسات مالی ۱۰۰هزارمیلیاردتومان به بانک مرکزی وهزاران میلیاردتومان به مردم بدهکارنددولت ومجلس تصمیم گرفتند باگران کردن ارزاین بودجه راتامین کنند!

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تاجگردون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعا و هشداری تازه؛ التهابات در بازار ارز بیشتر خواهد شد؟

محمدرضا پورابراهیمی با بیان اینکه التهابات بازار ارز حتما قابل مدیریت است، افزود: امیدواریم بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بتوانند در شرایط بهتری آثار تورمی ارز بر مردم را که به شدت آن‌ها را دچار چالش کرده برداشته و مشکلات را کاهش دهند.

به گزارش خانه ملت، در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به اهمیت و جایگاه سیاست‌های ارزی در کشور و لزوم تصمیم گیری برای آن، گفت: اگر با سیاست‌هایی که بانک مرکزی در قبال مسئله ارز اتخاذ کرده پیش برویم نگرانی ما برای افزایش التهابات ارزی به مراتب بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش بینی‌های کمیسیون اقتصادی درباره مسئله ارز در سال گذشته، بیان کرد: این پیش بینی‌ها در حال تحقق است. طبیعتا انتظار داریم رئیس جمهور و بانک مرکزی بر اساس تجارب علمی، اجرایی و سند تحول دولت مردمی، دولت سیزدهم مسیر حرکت ارزی کشور را مدیریت کرده و التهابات در این بازار را کاهش دهد.

پورابراهیمی با بیان اینکه التهابات بازار ارز حتما قابل مدیریت است، افزود: امیدواریم بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بتوانند در شرایط بهتری آثار تورمی ارز بر مردم را که به شدت آن‌ها را دچار چالش کرده برداشته و مشکلات را کاهش دهند.

وی با اشاره به نامه نگاری کمیسیون اقتصادی با رئیس جمهور درباره ارائه راهکار‌های لازم جهت بهبود بازار ارز، ادامه داد: امیدواریم این موارد مورد ذکر اجرایی و عملیاتی شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • ادعا و هشداری تازه؛ التهابات در بازار ارز بیشتر خواهد شد؟
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • رییس صدا و سیما : مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده ای نیست
  • اگر با سیاست بانک مرکزی پیش برویم التهابات بازار ارز بیشتر خواهد شد
  • بانک مرکزی ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است
  • حراج سکه قیمت آن را نزولی خواهد کرد؟
  • پورابراهیمی: مجلس به دنبال اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی بانک مرکزی است
  • قیمت‌سازی برای قاچاق