Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@16:00:14 GMT

شهیدان فراموش نمی شوند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۶۹۶۹

شهیدان فراموش نمی شوند

غرفه تولیدات داخلی نمایشگاه یاد یاران قم نشان می دهد که مردم متوجه شده اند که جنگ امروز جنگ اقتصادی است و جالب اینجاست که غرفه اقتصاد مقاومتی را بانوان اداره می کنند که این خود حدیث مفصلی دارد از نقش بانوان در پیروزی های اقتصادی در زمانه ای که دشمنان علناً وارد جنگ اقتصادی شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، هرسال با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه یاد یاران در سراسر کشور برگزار می‌شود، نمایشگاه یاد یاران خاطراتی را زنده می‌کند که نباید هرگز گرد فراموشی روی آن بنشیند، نمایشگاه یاد یاران شهر مقدس قم به عنوان پرچم‌دار انقلاب امسال نیز مانند سالهای گذشته و حتی بهتر از سال‌های قبل در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای نمایشگاه با استقبال بسیجیان روبری می‌شوی که برایت اسپند دود کرده اند که یاد و خاطر اعزام رزمندگان را زنده می کند، کمی که نگاهشان می‌کنی می‌فهمی این‌ها از جنس همان جوانان هستند که روزی با دست‌های خالی در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

وارد نمایشگاه که می‌شوی هیاهوی قشنگی برپاست بسیجی‌ها تلاش می کنند مردم را به دیدن غرفه های خود دعوت کنند.

غرفه نوجوانان با اجرای مسابقه توسط یک جوانی که لباس خاکی به تن دارد شور و حال خاصی در فضا حاکم کرده است و نوجوانان برای رسیدن به جواب سؤالات در تلاش هستند سؤالاتی از جنس عملیات‌های دفاع مقدس پرسیده می‌شود که نوجوانان را تشویق به یادگیری می‌کند.

کمی آن‌طرف تر بانویی قلم‌به‌دست در حال تصویرگری شهدای مدافع حرم است و باظرافت خاصی دلش می‌خواهد شهدای مدافع حرم را به تصویر بکشد و نقاشی‌هایش را به نمایش بگذارد او می‌گوید این کار را دوست دارد، در حال تصویرگری شهید مدافع حرم محمود هاشمی است که مطلع می‌شود خانواده این شهید وارد غرفه شده‌اند خوشحال می‌شود و می‌گوید امشب نمی دانم چرا به دلم افتاده بود که تصویر شهید مدافع حرم محمودهاشمی را نقاشی کنم.

کم‌کم از این غرفه هم دور می شویم از غرفه کودکان، نوجوانان، خانواده که می گذریم به غرفه ای می رسیم که دندان‌پزشکان بسیجی بازدیدکنندگان را ویزیت می کنند آن هم صلواتی؛ اینجا خیلی شبیه جبهه های دفاع مقدس است.

غرفه تولیدات داخلی نشان می دهد که مردم متوجه شده اند که جنگ امروز جنگ اقتصادی است و مردم اگر می خواهند به شهدای دفاع مقدس اقتداء کنند باید در جنگ اقتصادی جانانه مقاومت کنند جالب اینجاست که غرفه اقتصاد مقاومتی را بانوان اداره می کنند که این خود حدیث مفصلی دارد از نقش بانوان در پیروزی های اقتصادی در زمانه ای که دشمنان علناً وارد جنگ اقتصادی شده اند.

از غرفه ها که دور می شویم به جاده خاکی می‌رسیم که بخشی از توانمندی‌های نظامی ایران  به نمایش گذاشته شده  است که مورد استقبال نوجوانان و جوانان قرار گرفته است در میان نوجوانان از هر قشر و سلیقه ای را می توان در این نمایشگاه دید جوانانی که با دیدن برخی از تجهیزات ذوق زده می شوند و نوع کار کردن آن را از افراد مسئول سؤال می کنند و برخی ها زمزمه می کنند کاش این ها را به دست ما بدهند تا بتوانیم به جنگ با داعش برویم.

حالا نزدیک زمان برگزاری رزمایش رسیده است رزمایشی متفاوت ازآنچه در زمین بوده و آنچه بر ملت ایران گذشته تا زمانی که پرچم به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان(عج) خواهد رسید.

استقبال از این نمایش بسیار زیاد است نمایشی از مظلومیت‌های شهدای انقلاب از سختی‌های رزمندگان در دفاع مقدس از فداکاری مدافعان حرم از آنان که با شنیدن نام امام خمینی(ره) و راه و هدفش متحول شدند، این رزمایش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اینجا را باید بود و دید...

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس؛ احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از غرفه‌های استان‌های مختلف کشور از جمله هرمزگان بازدید کرد و مستقیما در جریان فرصت‌های صادراتی استان قرار گرفت.
زنجیره فولاد، میگو، ماهی و جلبک از محصولات معرفی شده از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان هرمزگان در این نمایشگاه است.

بیشتربخوانید: رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»