Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، امروز نشستی با حضور خانم امیدی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار و دستگاه های خدمات رسان این شهرستان برگزارشد .
در این نشست عنوان شد بیشترین معوقات مربوط به شرکت گاز با هشت میلیارد تومان و برق با شش و نیم میلیارد تومان و شهرداری پنج میلیارد تومان است.
در حال حاضرآب و فاضلاب روستایی اسدآباد۷۵۰ میلیون تومان ، آب و فاضلاب شهری دو میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان ، شهرداری پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ، مخابرات۲۲۰ میلیون تومان ، شرکت گاز هشت میلیارد تومان و شرکت برق هم شش میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان از مردم و دستگاه های دولتی طلب دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این رابطه مدارس اسدآباد هم بیش از۷۰ میلیون تومان به دستگاه های خدمات رسان بدهکارند که برخی با قطعی آب و برق و گاز روبرو می شوند.
در این رابطه مدیران شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری اسدآباد گفتند : بدهی ما به شرکت برق به صورت متمرکز از استان پرداخت می شود که به گفته آقای بختیاری مدیر شرکت برق پرداخت ها مرتب انجام نمی شود.
خانم امیدی به عنوان رییس جلسه هم گفت : باید ساز و کار قانونی برای تسویه مطالبات دستگاه های خدمات رسان تعریف شود تا این دستگاه ها در ارائه خدمات دچار مشکل نشوند.
او تعامل بین سازمانی دستگاه های خدمات رسان را برای پایان دادن به مشکلات پیش آمده خواستار شد و ضمن اینکه قطع انشعابات را منطقی ندانست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان اسدآباد طلب خدمات رسان گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)

توالت تولید محدود و هوشمند Formation 02 شرکت Kohler در هفته‌ی طراحی میلان به‌نمایش درآمد. این توالت هوشمند نمونه‌ای بارز از تلفیق هنر و فناوری است.

به گزارش زومیت، این توالت را ساموئل راس و استودیو SR_A طراحی کرده است و در نوع خود بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد.

Kohler

توالت Formation 02 با قیمت ۲۵,۰۰۰ دلار فروخته می‌شود و به‌عنوان اثر هنری محدود و منحصر‌به‌فرد عرضه شده است. این محصول با قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند شست‌و‌شو هوشمند و قابل تنظیم، چراغ شب، صندلی گرم‌شونده و باز و بسته شدن خودکار در، تجربه‌ای راحت و بهداشتی را برای کاربران فراهم می‌آورد.

به‌گفته‌ی شرکت Kohler، این توالت هوشمند نه‌تنها ازنظر ظاهری، بلکه ازنظر کاربردی نیز یک قدم رو به جلو محسوب می‌شود. Kohler به‌دنبال ایجاد تغییراتی بنیادین در صنعت طراحی و فناوری و ایجاد تأثیرات ماندگار بر جامعه است.

توالت Formation 02 نمادی از بیان رادیکال و نوآوری جسورانه و اثر هنری است که در توسعه‌ی زبان طراحی جدید برای راهکارهای بهداشتی به‌کار می‌رود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • حجم ۸۰۰۰ میلیارد تومانی معاملات در بازار سرمایه توسط کرمانشاهیان
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • قیمت پیامک ۴ تومان گران شد/ افزایش ۸۰۰ میلیارد تومانی درآمد دولت
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است