Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - سازمان حج و زیارت در سومین سالگرد شهدای فاجعه منا بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل پیام سازمان حج و زیارت به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ مَن یَخرُج مِن بَیتِه مُهاجِراً اِلَی اللهِ وَ رَسولِه ثُمَّ یُدرِکهُ المَوتُ فَقَد وَقَعَ اَجرُه‌ُ عَلَی الله»
عید قربان و دوم مهرماه نه تنها برای خانواده‌های شهدای منا که برای مسلمانان و ملت بزرگ ایران فصلی فراموش ناشدنی و تلخ محسوب می‌شود، روزی که در آن ۴۶۴ تن از حجاج کشورمان و جمع بسیاری از ضیوف الرحمان دیگر کشور‌ها در سال ۹۴ بر اثر فاجعه‌ای تلخ و تاسف بار، شهد شهادت را نوشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانواده‌های معظم شهدای منا همچنان تلخی و غم و اندوه فاجعه عظیم را با خود دارند.
سازمان حج و زیارت نیز به نوبه خود در سومین سالگرد شهدای فاجعه منا، یاد و خاطره این مهاجران الی الله و تمامی ضیوف الرحمانی که در این فاجعه، مظلومانه به شهادت رسیدند و عارفانه عروج کردند را گرامی می‌دارد.

سازمان حج و زیارت علیرغم قطع بودن روابط دو جانبه میان دو کشور، تلاش کرده است در فرصت‌های ایجاد شده برای مذاکرات، با پافشاری مستمر بر مطالبات بر حق و جدی در خصوص فاجعه منا و حقوق شهدای منا و مسجدالحرام به وظیفه خود عمل نماید و همچنان مجدانه پیگیر خواهد بود.



منبع:میزان

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: حج و زیارت پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار روبرو هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، دفتر دبیر کل سازمان ملل نسبت به شرایط بحرانی در نوار غزه بار دیگر هشدار داد.

دفتر دبیرکل سازمان ملل روز چهارشنبه اعلام کرد که حدود ۷۰ درصد از جمعیت شمال نوارغزه با گرسنگی فاجعه بار روبرو هستند.

بنا به اعلام دفتر دبیرکل سازمان ملل، محدودیت‌ها و درگیری‌های مداوم در نوار غزه، ارسال کمک‌های بشردوستانه در شمال غزه را با مشکل مواجه کرده است.

«بث بچدال» عضو سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل پیشتر اعلام کرد که در طول ۲۰ سالی که گزارش های مربوط به امنیت غذایی را منتشر کرده، این میزان وخامت امنیت غذایی در غزه بی سابقه است.

این مقام سازمان ملل یادآور شد که گزارش مربوط به فقدان شدید امنیت غذایی سه درجه دارد. درجه ۳ بحران قلمداد می شود، درجه ۴ وضعیت اضطراری تلقی می شود، و درجه ۵ را فاجعه قلمداد می شود که ممکن است منجر به قحطی شود.

در حال حاضر یک میلیون و صد هزار نفر، معادل نیمی از جمعیت غزه در رده «رویارویی با درجه ۵» هستند، به این معنا که این خانوارها با فقدان شدید مواد غذایی رو به رو هستند و قادر به تامین بیشتر نیازهای اساسی شان نیستند.

کد خبر 6063848

دیگر خبرها

  • گزارش سازمان ملل از کشته شدن 13 هزار کودک فلسطینی در غزه/حمله موشکی حزب الله پایگاه زبدین در مزارع اشغالی شبعا/شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۶۲۳ نفر رسید
  • دهم فروردین سالگرد رحلت آیت الله بروجردی
  • دهم فروردین سالگرد رحلت آیت الله بروجردی (ره)
  • بیش از یک میلیون نفر در غزه با ناامنی غذای مواجه هستند
  • گالانت: نتایج جنگ غزه آینده اسرائیل را مشخص خواهد کرد
  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار مواجهند
  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار مواجهند
  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار روبرو هستند
  •  افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ نفر/پاسخ سنگین موشکی حزب الله به جنایات اسرائیل
  • (تصاویر) سومین سالگرد درگذشت آزاده نامداری