Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:35:39 GMT

شهباززاده آماده دیدار برابر نفت مسجد‌سلیمان

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۷۰۶۶

شهباززاده آماده دیدار برابر نفت مسجد‌سلیمان

هافبک مهاجم تیم فوتبال سپاهان پس از اینکه یک بازی دور از ترکیب اصلی طلایی پوشان بود، آماده دیدار روز پنج شنبه برابر نفت مسجد سلیمان شده است.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت جزئی شهباززاده سبب شد تا امیرقلعه نویی در مورد این بازیکن ریسک نکند و او را از لیست 18 نفره دیدار برابر فولادخوزستان خارج کند.


شهباززاده تا همین جا هم یکی از بازیکنان اصلی سپاهان بوده که در 6 دیدار لیگ و یک دیدار جام حذفی حضوری فیکس داشته و امیرقلعه نویی هم به شدت روی توانایی های او حساب باز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهاجم سابق آبی پوشان پایتخت تا اینجای فصل سه گل در لیگ  و یک گل در جام حذفی برای تیمش به ثمر رسانده تا روزهای نه چندان خوب دو سال گذشته را به دست فراموشی بسپارد و پس از دیدار برابر فولادخوزستان بار دیگر به تمرینات گروهی بازگشته و احتمالا در مقابل نفت مسجد سلیمان به ترکیب اصلی ملحق خواهد شد.

 

فولادمبارکه سپاهان سجاد شهباز‌زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان سجاد شهباز زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از سفر به اصفهان و تقابل با سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر برگزار شد و شاگردان پورموسوی کار با توپ را در برنامه خود قرار دادند.

استقلال خوزستان که روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد به سه امتیاز دیدار با سپاهان نیاز دارد و در صورتی که بتواند از این مسابقه امتیاز کامل را به دست آورد کار بزرگی انجام داده و می‌تواند به بقا در لیگ برتر امیدوار باشد.

تمرین این تیم با حضور تمام بازیکنان انجام شد و بازیکنان این تیم با جدیت خاصی کارهای تاکتیکی را دنبال کردند و با مرور برنامه‌های هجومی و دفاعی بازی با سپاهان آماده این دیدار شدند.

این آخرین تمرین استقلال خوزستان پیش از سفر به اصفهان بود و آنها برای حضور مقابل سپاهان فردا راهی اصفهان خواهند شد و یک تمرین سبک پیش از این مسابقه برگزار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال