Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: تجمع اعتراضی در محکومیت حادثه تروریستی اهواز همراه با تشییع شهید محمد طاها اقدامی پنجشنبه ۵ مهرماه ساعت ۹ صبح در اصفهان برگزار می‌شود. ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ استانها اصفهان نظرات

جعفر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون برگزاری تجمع اعتراضی در محکومیت حادثه تروریستی اهواز در اصفهان اظهار داشت: مردم اصفهان حادثه تروریستی تلخ و تاسف‌بار اهواز که توسط تروریست‌های کوردل در اولین روز هفته دفاع مقدس انجام و منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد را به شدت محکوم خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تجمع همراه با تشییع پیکر شهید محمد طاها اقدامی کودک چهارساله و کوچکترین شهید این حادثه خواهد بود که روز پنجشنبه 5 مهرماه ساعت 9 صبح از مرکز توانبخشی شهید مطهری واقع در میدان فیض به سمت میدان خواجو با حضور امت شهید پرور و انقلابی اصفهان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: دشمنان باید بدانند قطعاً اینگونه اقدامات بزدلانه نمی‌تواند هیچ گونه آسیبی به اتحاد و همدلی ملت شریف و ولایت مدار ایران، تمامیت ارضی کشورمان و نیروهای یکپارچه مسلح و جان بر کف وارد کند و مردم ایران اسلامی مانند همیشه با اتحاد مثال زدنی خود دشمنی معاندان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است گفت : مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه