Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان لرستان از توقیف محموله ۲ میلیارد ریالی قاچاق خبر داد و گفت: ۴۴ تن آرد سبوس‌دار قاچاق در استان کشف شد. ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار محمدمهدیان نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف 44 تن آرد سبوس‌دار قاچاق در رومشکان خبر داد و اظهار داشت: دو دستگاه خودرو کامیون تریلر توقیف و44 تن آرد سبوس‌دار قاچاق در شهرستان رومشکان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان رومشکان در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل محورهای مواصلاتی دو دستگاه خودرو کامیون تریلر را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: مأموران در بازرسی از خودروها 44 تن آرد سبوس‌دار گندم که از استان‌های جنوبی به‌قصد خروج از کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله‌ها را 2 میلیارد ریال اعلام کردند.

مهدیان نسب با تأکید بر مبارزه مستمر با قاچاق کالا و ارز گفت: متهمان همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

انتهای پیام/ ع

R41450/P1494/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر

سرهنگ عبدالله خسروی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور دو خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفربه مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیاردربال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیرازهمکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان باتعامل دستگاه قضایی باپدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد