Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه های دروغ پرداز به دنبال اهدافی شوم بوده و در صدد ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی در روابط دو کشور دوست ایران و عراق هستند، به آن ها هشدار می دهیم به ناموس ما توهین نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید هادی بهادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به دروغ پردازی های برخی از رسانه ها طی روزهای گذشته در خصوص استفاده جنسی مردان عراقی از زنان ایرانی در شهرهای مذهبی مشهد و قم و نیز منطقه اروند، اظهار داشت: رسانه هایی که در پی انتشار چنین اخبار سیاه و دروغی هستند سعی در برهم زدن روابط کشورهای ایران و عراق داشته و سر در خورجین دشمن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که عده ای با بازی کردن در زمین دشمن و انتشار گزارش های این چنین و خبرهای دروغ تلاش می کنند عواطف و احساسات مردم را برانگیزند، افزود: چرا این رسانه های پرمدعا، تا این اندازه بی ‌سیاست عمل می کنند و مطالبی که حاوی توهین به ناموس ملت ایران است را منتشر می‌کنند؟، مسئولان باید ورود جدی داشته و برخورد کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این که خواستار ورود جدی دستگاه‌ های نظارتی به مسأله دروغ‌‌ پردازی ‌های جنسی رسانه های پرمدعا هستیم، بیان کرد: ایجاد دلهره در میان مردم به ویژه در شرایط کنونی و نزدیک به ایام اربعین حسینی، گناهی نابخشودنی است و باید با انتشاردهندگان اخبار مذکور توسط قوه قضائیه به طور جدی برخورد شود.

بهادری، با بیان این که وزیر کشور نیز شایعه سوء استفاده زائران عراقی از زنان ایرانی را تکذیب کرده و خواستار برخورد قاطع قضایی با عاملان نشر این مطالب اختلاف برانگیز و خلاف واقع شده، اذعان کرد: از تمام مسئولان خواستار برخورد جدی با افراد بی هویت در رسانه های دروغ پرداز هستیم و هیچ گونه مماشات در توهین به ناموس خود را بر نمی تابیم، چراکه اگر مقابل تفرقه ‌افکنی و دروغ پردازی‌ های رسانه ‌ها گرفته نشود تفرقه ‌ها توسط دشمن بیشتر می‌ شود، بنابراین انتظار می‌ رود مسئولان جلوی این گونه فتنه ‌گری‌ها را بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است

حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به بررسی موضوع عفاف و حجاب در جامعه پرداخت و گفت: داشتن حجاب برای زنان در جامعه یک حکم شرعی و قانونی است و عدم رعایت قوانین در هر زمینه‌ای چه حجاب و غیر حجاب باعث هرج و مرج در جامعه می‌شود و زمینه هنجارشکنی در جامعه را فراهم می‌سازد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به طرح نور نیروی انتظامی تاکید کرد: برخورد نکردن با هنجار شکنی، امنیت جامعه را از بین می‌برد و باعث رشد فزاینده آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی مطرح کرد: آسیب‌های اجتماعی توان زیادی را در بخش‌های امنیتی اجتماعی و قضائی از کشور و مردم می‌گیرد و برخورد نکردن با ناهنجاری‌ها و رواج ولنگاری در جامعه هزینه‌های سرسام آوری را برای خانواده‌ها و کشور ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: در صیانت از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی کوتاهی کردیم و زمان زیادی را از دست دادیم و باید در برابر خداوند متعال پاسخگو باشیم.

امام جمعه موقت بوشهر عنوان داشت: هنجارهای یک جامعه، تبلور ارزش‌های آن جامعه است و در هر کشوری با قانون شکنان برخورد قاطع دارند.

کد خبر 6080171

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • اسرائیل اگر با مردم غزه برخورد انسانی داشته، ۹۹ درصد موشک‌های ما را هم توانسته رهگیری کند
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • ادعاهای تل‌آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • رسانه‌های عبری: ادعاهای سخنگوی ارتش در خصوص حمله ایران دروغ است
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود
  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است
  • حمایت رسمی نخست وزیر مالزی از اقدام تلافی جویانه ایران
  • دروغ جدید عوامل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی